Robert Franckowski wzmocnił dział sprzedaży bezpośredniej Evolution Media Net, a Katarzyna Kowalska dział agencyjny. Natomiast Katarzyna Bomba i Agnieszka Turek awansowały w obrębie struktur sprzedażowych sieci.
Robert Franckowski dołączył do działu sprzedaży bezpośredniej jako Senior Account Manager i będzie odpowiadał za wsparcie kluczowych klientów bezpośrednich sieci. Swoją karierę zawodową zaczynał w CR Media, a ostatnio związany był z Afilo, gdzie był szefem sprzedaży.
Zmiany personalne zaszły także w dziale agencyjnym. Katarzyna Kowalska została nowym Account Managerem, a do jej głównych obowiązków będzie należała współpraca z domami mediowymi. Wcześniej pracowała w portalu Interia również jako Account Manager. Natomiast Katarzyna Bomba awansowała na stanowisko Group Account Managera, a Agnieszka Turek na stanowisko Account Executive.
– Dążymy do zapewnienia klientom jak najwyższej jakości obsługi podczas kampanii realizowanych w Evolution. Nowe osoby i awanse są naturalną konsekwencją wzrostu znaczenia naszej firmy na rynku sieci reklamowych. – mówi Maciej Musioł, COO sieci Evolution Media Net.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.