Paulina Jaborska oraz Aleksandra Ludwiczak wzmocniły zespół agencji reklamowej REDage. Obydwie rozpoczęły pracę na stanowiskach Account Manager.
Paulina Jaborska wcześniej pracowała w agencji Saatchi & Saatchi Poland, gdzie pełniła funkcję Central and Eastern Europe Account Executive. Do jej obowiązków należała głównie obsługa projektów ATL dla firmy Procter & Gamble. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych. Paulina Jaborska będzie w agencji skupiać się na takich markach jak Yves Saint Laurent (nowy klient agencji), Cacharel, markach fryzjerskich (L’Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) oraz HBO.
Aleksandra Ludwiczak posiada doświadczenie zawodowe Account Managera w firmie Nova Tek Group, gdzie pracowała przy projektach dla takich klientów jak Philips Avent czy Grupa Lotos. Wcześniej prowadziła także projekty w agencji MS Services dla Tchibo Polska, Unilever czy Procter & Gamble. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowe studia poświęcone psychologii reklamy. W REDage będzie pracowała głównie z markami Garnier, La Roche Posay, Vichy Homme a także Inneov.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.