dziennik.pl ma już prawie milion użytkowników. W czerwcu ten popularny serwis informacyjny pobił kolejny rekord – liczba użytkowników wzrosła aż o 30 procent w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
Według badań Megapanel Gemius/PBI liczba użytkowników dziennika.pl wyniosła w czerwcu tego roku 972 605. To aż o 222 642 użytkowników więcej niż w maju (wzrost o 30 procent).
„To kolejny pomyślny miesiąc dla dziennika.pl. Bardzo cieszymy się z tego wyniku, bo to także dobry sygnał dla naszych partnerów. Nie tylko dlatego, że rośnie popularność serwisu. Z innych badań wiemy, że dziennik.pl przyciąga grupę odbiorców bardzo atrakcyjną z punktu widzenia reklamodawców. Czytelnicy dziennika.pl to ludzie zarabiający więcej i lepiej wykształceni niż przeciętni Polacy” – mówi Ewa Bańbuła, Internet Marketing Manager w Axel Springer Polska.
„Wzrost oglądalności to dowód, że sprawdza się przyjęta u podstaw dziennika.pl formuła szybkiego serwisu informacyjnego, w którym czytelnicy mogą znaleźć najświeższe wiadomości, zanim ukażą się one w gazetach” – dodaje redaktor naczelny dziennika.pl Piotr Bugajski.
Dziennik.pl to interaktywny serwis informacyjny dostarczający wiadomości z Polski i ze świata przez 24 godziny na dobę. Wystartował w listopadzie 2006 roku. Od tego czasu liczba jego użytkowników wzrosła aż o 209 procent.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.