Grupa AMP Media przygotowała dla sklepu internetowego X-KOM.pl kampanie reklamowe netbooków i notebooków marki DELL oraz notebooków marki ASUS. Ponadto, promocja produktów firmy ASUS połączona była
z promocją oprogramowania Windows.
Grupa AMP Media przygotowała na potrzeby akcji strony docelowe z reklamowanymi produktami, reklamy tekstowe na portalach społecznościowych oraz banery. Kreacje graficzne zamieszczone zostały na licznych portalach internetowych, w tym najpopularniejszych, tj. Wirtualna Polska oraz Onet.pl.
Sklep internetowy X-KOM.pl pragnie wyeksponować najważniejsze cechy oferowanego sprzętu. Kolorowe notebooki i netbooki marki DELL to sprzęt lekki i przydatny w czasie wakacyjnej podróży. Z kolei notebooki firmy ASUS są przeznaczone zarówno do rozmaitych czynności związanych z rozrywką jak i do pracy.
X-KOM.pl jest jednym z wiodących sklepów internetowych z branży komputerowej. Dzięki kampaniom reklamowym, jakie prowadzi, ma szansę na znaczne wzmocnienie swojej pozycji na rynku.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...