Firma GetResponse poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Domem Maklerskim X-Trade Brokers w zakresie e-mail marketingu.
Od grudnia 2013 roku eksperci GetResponse będą odpowiadać za obsługę kampanii e-mail prowadzonych przez X-Trade Brokers. Umowa obejmuje dostęp do platformy dedykowanej klientom Premium, integrację z systemem CRM, realizację poszczególnych elementów kampanii email marketingowych, w tym m.in. przygotowanie szablonów newsletterów oraz kompleksowy konsulting i doradztwo.
Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse są m.in. Apart, Big Star, Carrefour, DPD, PLAY, Marriott Warszawa, Pernod Ricard Polska, TUI, AVON, AXA czy Meritum Bank.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.