Według danych przedstawionych przez firmę FreeWhell wynika, że Xbox 360 jest najpopularniejszym w USA urządzeniem poza komputerami PC i Mac, na których odtwarzane są treści wideo.
W rankingu Xbox 360 wyprzedził nieznacznie urządzenia z systemem iOS oraz w znacznym stopniu tablety i smartfony z systemem Android.
Dane FreeWheel uwzględniają zbadane kanały wideo z poblikowanymi wraz z nimi reklamami . Chodzi tu przede wszystkim o CBS, NBC, ESPN i Vevo. Serwisy YouTube oraz Netflix nie zostały tutaj uwzględnione choć wiadomo, że znaczna część materiałów jest odbierana przez użytkowników urządzeń przenośnych właśnie poprzez tych dostawców. Nie zmienia to jednak faktu, że wyniki Xboxa 360 pokazują istotny trend w korzystaniu z treści wideo zawierających reklamy.
Na uwagę zasługuje również informacja, że w ostatnim czasie w ofercie programów wideo na Xboxa 360 pojawiły się kanały BBC iPlayer, Sony Crackie czy materiały Verizona.
Dyrektor ds. marketingu we FreeWhell, Joanna Abla, jest optymistką w sprawie przyszłości Xbox 360 i jego wpływu na segment wideo:
Microsoft z Xboxem to z pewnością jeden z najprężniej działających graczy na rynku domowego wideo – ma bardzo wysokie wskaźniki penetracji w amerykańskich gospodarstwach domowych i jego użytkownicy korzystają częściej z oglądania programów i filmów wideo niż z typowego zastosowania konsoli, czyli z gier. Ponieważ ciągle pojawiają się dodatkowe oferty programowe, oczekujemy, że z upływem czasu zwiększy się jeszcze bardziej popularność Xboxa pod względem oferty wideo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.