Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. wprowadziła na stałe do swojego portfolio dwie nowe formy reklamowe – XHTML i Link kursor. Dotychczas były one proponowane Klientom jako oferty specjalne.
Reklama z użyciem XHTML-a została wykorzystana w kwietniu i w maju w kampanii Idea dla Firm, realizowanej w serwisach Bankier.pl i Money.pl. Zastosowanie XHTML pozwoliło na widoczną ingerencję w witryny – zawartość pierwszej strony była 'spychana’ w dół, a na pierwszym planie pojawiał się samolot ciągnący transparent z przewodnim hasłem kampanii ’1000 Minut na Firmę’. Po kilkunastu sekundach strona wracała do pierwotnego wyglądu, pozostawał jedynie tradycyjny billboard.
'Nowoczesne formy internetowe, jak XHMTL traktujemy jako standard w komunikacji do biznesu. Jesteśmy operatorem innowacyjnym i staramy się to udowodnić klientom biznesowym w każdym obszarze naszych działań’ – tłumaczy powód zastosowania XHTML-a Marta Życińska, odpowiedzialna za komunikację Idei dla Firm w PTK Centertel.
Poprzednią kampanią z wykorzystaniem XHTML była realizowana przez Ad.net w marcu akcja promocyjna BMW X3 w serwisie Bankier.pl. Wszystkie literki 'e’ były przez dłuższą chwilę zastąpione cyfrą 3, zaś po najechaniu kursorem na zmienione słowo wyświetlał się BOX pokazujący reklamowany model samochodu.
'Wszystkie dotychczasowe kampanie z wykorzystaniem XHTML-a potwierdzają, że sieć Ad.net potrafi profesjonalnie wdrożyć i skoordynować tego typu bardziej zaawansowane technologicznie działania.’ – mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net.
Kampanię Idea dla Firm zaplanował dom mediowy Initiative Warszawa, zaś Kampanię BMW X3 – dom mediowy Media Direction OMD.
Kolejną nowością w sieci Ad.net, która cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów, jest Link kursor – niewielkich rozmiarów box wyświetlający się po najechaniu kursorem na aktywne elementy strony WWW. W maju z Link kursora skorzystał Polkomtel przy okazji kampanii nowej usługi Fun Skan dostępnej dla użytkowników Simplusa (rozmowa z nieznajomymi osobami znajdującymi się w otoczeniu). Kampania była realizowana w serwisie www.generacja.gadu-gadu.pl i prócz Link kursora wykorzystano również belkę ROS i Boks ROS.
'Znając charakter usługi Fun Skan oraz tematykę strony generacja.gadu-gadu.pl uznaliśmy, że Link kursor to idealna forma reklamy, nawiązująca do funkcjonalności usługi Fun Skan.’ – wyjaśnia zalety Link kursora Tomasz Piątkowski, Strategic Media Manager z Zentropy Universal Interactive, firmy odpowiedzialnej za zakup i planowanie kampanii Simplusa. 'Osoba chcąca podyskutować na 'Generacji’, najeżdża na link o określonej tematyce np.: Hobby i otrzymuje informację, że także poza światem wirtualnym w łatwy i szybki sposób może poznać nowe osoby i porozmawiać z nimi na różne tematy. Forma reklamowa komunikuje usługę w najważniejszym momencie, gdy użytkownik podejmuje próbę skontaktowania się z innymi internautami.’
'Cieszę się, że tak krótko po wprowadzeniu do naszej oferty nowej formy graficznej, klienci zaczęli aktywnie włączać ją do swoich kampanii.’ – mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net – 'Oznacza to, że Link kursor nie dość, że sprawdza się jako efektywne narzędzie służące podniesieniu świadomości marki, to w przypadku przemyślanej koncepcji promocji, może stać się wręcz nieodłącznym elementem kampanii.’
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.