XHTML i Link kursor w standardzie w sieci Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. wprowadziła na stałe do swojego portfolio dwie nowe formy reklamowe – XHTML i Link kursor. Dotychczas były one proponowane Klientom jako oferty specjalne.

Reklama z użyciem XHTML-a została wykorzystana w kwietniu i w maju w kampanii Idea dla Firm, realizowanej w serwisach Bankier.pl i Money.pl. Zastosowanie XHTML pozwoliło na widoczną ingerencję w witryny – zawartość pierwszej strony była 'spychana’ w dół, a na pierwszym planie pojawiał się samolot ciągnący transparent z przewodnim hasłem kampanii ’1000 Minut na Firmę’. Po kilkunastu sekundach strona wracała do pierwotnego wyglądu, pozostawał jedynie tradycyjny billboard.

'Nowoczesne formy internetowe, jak XHMTL traktujemy jako standard w komunikacji do biznesu. Jesteśmy operatorem innowacyjnym i staramy się to udowodnić klientom biznesowym w każdym obszarze naszych działań’ – tłumaczy powód zastosowania XHTML-a Marta Życińska, odpowiedzialna za komunikację Idei dla Firm w PTK Centertel.

Poprzednią kampanią z wykorzystaniem XHTML była realizowana przez Ad.net w marcu akcja promocyjna BMW X3 w serwisie Bankier.pl. Wszystkie literki 'e’ były przez dłuższą chwilę zastąpione cyfrą 3, zaś po najechaniu kursorem na zmienione słowo wyświetlał się BOX pokazujący reklamowany model samochodu.

'Wszystkie dotychczasowe kampanie z wykorzystaniem XHTML-a potwierdzają, że sieć Ad.net potrafi profesjonalnie wdrożyć i skoordynować tego typu bardziej zaawansowane technologicznie działania.’ – mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net.

Kampanię Idea dla Firm zaplanował dom mediowy Initiative Warszawa, zaś Kampanię BMW X3 – dom mediowy Media Direction OMD.

Kolejną nowością w sieci Ad.net, która cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów, jest Link kursor – niewielkich rozmiarów box wyświetlający się po najechaniu kursorem na aktywne elementy strony WWW. W maju z Link kursora skorzystał Polkomtel przy okazji kampanii nowej usługi Fun Skan dostępnej dla użytkowników Simplusa (rozmowa z nieznajomymi osobami znajdującymi się w otoczeniu). Kampania była realizowana w serwisie www.generacja.gadu-gadu.pl i prócz Link kursora wykorzystano również belkę ROS i Boks ROS.

'Znając charakter usługi Fun Skan oraz tematykę strony generacja.gadu-gadu.pl uznaliśmy, że Link kursor to idealna forma reklamy, nawiązująca do funkcjonalności usługi Fun Skan.’ – wyjaśnia zalety Link kursora Tomasz Piątkowski, Strategic Media Manager z Zentropy Universal Interactive, firmy odpowiedzialnej za zakup i planowanie kampanii Simplusa. 'Osoba chcąca podyskutować na 'Generacji’, najeżdża na link o określonej tematyce np.: Hobby i otrzymuje informację, że także poza światem wirtualnym w łatwy i szybki sposób może poznać nowe osoby i porozmawiać z nimi na różne tematy. Forma reklamowa komunikuje usługę w najważniejszym momencie, gdy użytkownik podejmuje próbę skontaktowania się z innymi internautami.’

'Cieszę się, że tak krótko po wprowadzeniu do naszej oferty nowej formy graficznej, klienci zaczęli aktywnie włączać ją do swoich kampanii.’ – mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net – 'Oznacza to, że Link kursor nie dość, że sprawdza się jako efektywne narzędzie służące podniesieniu świadomości marki, to w przypadku przemyślanej koncepcji promocji, może stać się wręcz nieodłącznym elementem kampanii.’

http://www.adnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top