XIII Forum informatyki w administracji i instytucjach publicznych

Od sześciu lat, dwa razy do roku, Centrum Promocji Informatyki pod auspicjami Klubu e-Administracja organizuje cykliczne spotkania administracji publicznej i przedstawicieli firm teleinformatycznych pod nazwą „Forum informatyki w administracji i instytucjach publicznych”. Najbliższe spotkanie odbędzie się w dniach 21-22 października 2009 r., a będzie to już XIII edycja.

Cykl ten, w każdej z edycji organizowany jest w różnych lokalizacjach. Tym razem organizatorzy zapraszają do hotelu „Król Kazimierz” w Kazimierzu Dolnym, gdzie uczestnicy spotkania będą mieli okazję wziąć udział w obradach, zapoznać się z istniejącymi na rynku rozwiązaniami firm teleinformatycznych oraz prowadzić dyskusje kuluarowe.

Najbliższa edycja Forum poświęcona będzie zagadnieniom: sieci komunikacji elektronicznej, trendom technologicznym teleinformatyki oraz nowym regulacjom prawnym w e-administracji.

Forum adresowane jest do osób odpowiedzialnych za informatyzację administracji (na poziomie decyzyjnym) oraz wiodących informatyków nadzorujących lub realizujących projekty systemów informacyjnych administracji.

Termin: 21-22 października 2009 r. (środa-czwartek)
Miejsce: Hotel “Król Kazimierz”, Kazimierz Dolny nad Wisłą

Więcej informacji pod tym adresem.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry