W ramach serwisu iThnik uruchomiono serwis – XOXO.pl. Projekt ten to platforma oparta na zasadach „social publishing”. Umożliwia publikowanie wszelkiego rodzaju materiałów: tekstu, audio, foto, video. Każdy kto ma coś niezwykłego do pokazania może skorzystać z XOXO i podzielić się tym z internautami. Serwis adresowany jest do młodzieży, poświęcony jest tematyce showbiznesu oraz sekretom życia gwiazd.
Autorzy serwisu wraz z jego uruchomieniem rozpoczynają bezprecedensową akcję „Ustrzel gwiazdę, zgarnij kasę”. Jest to konkurs na najbardziej kontrowersyjne filmy oraz zdjęcia gwiazd, ludzi z pierwszych stron gazet. Teraz każdy może zostać „paparazzim-amatorem” polując na gwiazdy i zamieszczając ich zdjęcia w nowym serwisie internetowym. Każdy kto widzi w pobliżu coś ważnego, coś krzykliwego np. pijaną gwiazdę showbiznesu, która kreuje się na poprawną, może co miesiąc otrzymać nawet 1000 złotych za zamieszczenie w serwisie jej zdjęcia lub filmu z jej udziałem. Zdjęcia będą wybierane przez redakcję serwisu XOXO.pl.
„Ten serwis to odpowiedz na serwisy w stylu pudelek.pl, plotek.pl – jednak idziemy o krok dalej płacimy za zdjęcia gwiazd. Tym samym chcemy polować na obłudę i hipokryzję osób z pierwszych stron gazet” – mówi Rafał Janik iThink.pl twórca pierwszego polskiego serwisu dziennikarstwa obywatelskiego – „iThink pozwala użytkownikom budować więzi w oparciu o zainteresowania konkretną tematyką. W tym celu zostało wdrożona w XOXO idea „networkingu”, która pozwoli rozwijać się pojedynczym autorom jak i łączyć się w grupy w celu wspólnego publikowania materiałów” – dodaje Janik.
Serwis XOXO opiera się, podobnie jak jego starszy kolega iThink, na systemie „randomkracji” – demokracji losowej. System ten polega na tym, że po przygotowaniu publikacji losowana jest grupa osób, która ma prawo zadecydować o publikacji materiału na stronach XOXO. Spośród wylosowanych osób co najmniej 3 muszą zaakceptować publikację, aby pojawiła się ona na stronach kategorii XOXO.
Zarówno XOXO jak i iThink.pl są częścią portalu społecznościowego PINO.pl uruchomionego przez CR Media Consulting.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.