W ramach serwisu iThnik uruchomiono serwis – XOXO.pl. Projekt ten to platforma oparta na zasadach „social publishing”. Umożliwia publikowanie wszelkiego rodzaju materiałów: tekstu, audio, foto, video. Każdy kto ma coś niezwykłego do pokazania może skorzystać z XOXO i podzielić się tym z internautami. Serwis adresowany jest do młodzieży, poświęcony jest tematyce showbiznesu oraz sekretom życia gwiazd.
Autorzy serwisu wraz z jego uruchomieniem rozpoczynają bezprecedensową akcję „Ustrzel gwiazdę, zgarnij kasę”. Jest to konkurs na najbardziej kontrowersyjne filmy oraz zdjęcia gwiazd, ludzi z pierwszych stron gazet. Teraz każdy może zostać „paparazzim-amatorem” polując na gwiazdy i zamieszczając ich zdjęcia w nowym serwisie internetowym. Każdy kto widzi w pobliżu coś ważnego, coś krzykliwego np. pijaną gwiazdę showbiznesu, która kreuje się na poprawną, może co miesiąc otrzymać nawet 1000 złotych za zamieszczenie w serwisie jej zdjęcia lub filmu z jej udziałem. Zdjęcia będą wybierane przez redakcję serwisu XOXO.pl.
„Ten serwis to odpowiedz na serwisy w stylu pudelek.pl, plotek.pl – jednak idziemy o krok dalej płacimy za zdjęcia gwiazd. Tym samym chcemy polować na obłudę i hipokryzję osób z pierwszych stron gazet” – mówi Rafał Janik iThink.pl twórca pierwszego polskiego serwisu dziennikarstwa obywatelskiego – „iThink pozwala użytkownikom budować więzi w oparciu o zainteresowania konkretną tematyką. W tym celu zostało wdrożona w XOXO idea „networkingu”, która pozwoli rozwijać się pojedynczym autorom jak i łączyć się w grupy w celu wspólnego publikowania materiałów” – dodaje Janik.
Serwis XOXO opiera się, podobnie jak jego starszy kolega iThink, na systemie „randomkracji” – demokracji losowej. System ten polega na tym, że po przygotowaniu publikacji losowana jest grupa osób, która ma prawo zadecydować o publikacji materiału na stronach XOXO. Spośród wylosowanych osób co najmniej 3 muszą zaakceptować publikację, aby pojawiła się ona na stronach kategorii XOXO.
Zarówno XOXO jak i iThink.pl są częścią portalu społecznościowego PINO.pl uruchomionego przez CR Media Consulting.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.