XXI edycja Forum Bankowości Elektronicznej

Opublikowano: 30 listopada 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Zapraszamy przedstawicieli sektora finansowego do bezpłatnego udziału w XXI edycji Forum Bankowości Elektronicznej pod hasłem „Kapitał wiedzy o kliencie w banku – źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania”.

Data i miejsce: 10 grudnia 2009 roku, Warszawa

Prelegenci:

  • prof. dr hab. Krzysztof Opolski (Uniwersytet Warszawski),
  • Monika Bekas (Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju i Wdrożeń),
  • Paweł Ejzert (Dyrektor ds. Relacji z Klientami mBank),
  • Wojciech Grzybek, (Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.),
  • Michał Chojnacki (Altar),
  • Patryk Brożek (współtwórca i Dyrektor zarządzający Wheel),
  • Marcin Idzkiewicz (Dyrektor ds. modelowania i analiz, Biuro CRM, Bank BPH)

W programie (10:00-16:00):

  • Mystery shopping – badanie poziomu obsługi klientów banku
  • Krajowy Rejestr Długów – baza informacji gospodarczych o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców
  • Wykorzystanie kanałów elektronicznych w celu zwiększenia efektywności i optymalizacji procesu sprzedaży
  • Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta
  • Zastosowanie CRM/DMS do obiegu wniosków-formularzy w bankach na przykładzie wniosków kartowych
  • Video IVR jako nowy kanał kontaktu z klientem banku
  • B-CERB. Token w telefonie – jedyne tak skuteczne zabezpieczenie przed phishingiem
  • Tworzenie baz danych klientów banku i ich segmentacja

Koszt udziału jednej osoby:

  • bezpłatny – dla przedstawicieli sektora finansowego
  • 900zł + 22 proc. VAT – dla przedstawicieli sektora IT

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.cpi.com.pl/imprezy/2009/wokb/free/index.php

O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność. Liczba miejsc ograniczona.

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.

Dawid ZarazińskiXXI edycja Forum Bankowości Elektronicznej

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.