Marissa Mayer, która w lipcu objęła stanowisko szefowej Yahoo!, obiecała wszystkim pracownikom darmowe smartfony. Pod warunkiem, że nie będą to telefony marki BlackBerry.
„Smart Phones, Smart Fun!” to nazwa inicjatywy Yahoo!, która pracownikom firmy ma zapewnić dostęp do darmowego telefonu. Wewnętrzna notatka w tej sprawie przedostała się do prasy.
Chcielibyśmy by nasi pracownicy mieli podobne urządzenia jak nasi użytkownicy, byśmy mogli myśleć i pracować podobnie jak większość naszych użytkowników – napisała Mayer.
Jak donosi Business Insider, pracownicy Yahoo! będą mogli wybrać dla siebie nowego smartfona. Taka „niespodzianka” połączona jest z decyzją o zaprzestaniu korzystania z telefonów BlackBerry, które tradycyjnie były używane jako narzędzia biznesowe. Czasy się jednak zmieniły i osoby zatrudnione w Yahoo! będą mogli wybrać takie słuchawki jak: iPhone 5, Nokia Lumia 920, Samsung Galaxy S3, HTC One X lub HTC EVO 4G LTE. Z pewnością dla RIM, producenta BlackBerry to ogromna porażka biznesowa i prestiżowa, przykra w kontekście problemów finansowych firmy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.