Marissa Mayer, która w lipcu objęła stanowisko szefowej Yahoo!, obiecała wszystkim pracownikom darmowe smartfony. Pod warunkiem, że nie będą to telefony marki BlackBerry.
„Smart Phones, Smart Fun!” to nazwa inicjatywy Yahoo!, która pracownikom firmy ma zapewnić dostęp do darmowego telefonu. Wewnętrzna notatka w tej sprawie przedostała się do prasy.
Chcielibyśmy by nasi pracownicy mieli podobne urządzenia jak nasi użytkownicy, byśmy mogli myśleć i pracować podobnie jak większość naszych użytkowników – napisała Mayer.
Jak donosi Business Insider, pracownicy Yahoo! będą mogli wybrać dla siebie nowego smartfona. Taka „niespodzianka” połączona jest z decyzją o zaprzestaniu korzystania z telefonów BlackBerry, które tradycyjnie były używane jako narzędzia biznesowe. Czasy się jednak zmieniły i osoby zatrudnione w Yahoo! będą mogli wybrać takie słuchawki jak: iPhone 5, Nokia Lumia 920, Samsung Galaxy S3, HTC One X lub HTC EVO 4G LTE. Z pewnością dla RIM, producenta BlackBerry to ogromna porażka biznesowa i prestiżowa, przykra w kontekście problemów finansowych firmy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.