Nowy projekt Yahoo! nazywa się Shine. To witryna przeznaczona dla kobiet, w której znajdą się materiały zamieszczane wcześniej w kilku mniejszych projektach. Strona skierowana jest do pań w wieku 25-54 lata – podał paidContent.
Obecnie wszystkie projekty Yahoo! odwiedza około 40 mln użytkowniczek. Jednak zarząd portalu uważa, że to za mało i chce poszerzyć ofertę dla kobiet. Temu właśnie ma służyć Shine. Serwis podzielono na 9 kategorii: Moda i Piękno, Jedzenie, Zdrowe Życie, Praca i Pieniądze, Miłość i Związki, Rodzice, W Domu, Rozrywka i Kultura oraz Astrologia.
Scott Moore z Yahoo! Media powiedział, że jego firma pracowała nad projektem od sześciu miesięcy. Shine jest przełomowy, bo dotychczas amerykański portal koncentrował się na witrynach tematycznych (sport, kultura). Teraz zamierza wejść na rynek stron skierowanych do konkretnych grup demograficznych. Ten nowy segment to smaczny kąsek dla reklamodawców.
Po drugie Shine wygląda jak blog, co także jest zaprzeczeniem wcześniejszych posunięć Yahoo! Dotychczas eksperymentowano nad tym typem witryny jedynie w Yahoo! Sports. W związku z uruchomieniem nowego projektu na dobre znika odrębny serwis astrologiczny, a strona poświęcona jedzeniu będzie publikować większość swoich materiałów właśnie w obrębie Shine.
Źródło: paidContent
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.