Young & Rubicam twórcą kampanii Plusa dla Firm

Agencja Young & Rubicam przygotowała kolejną kampanię Plusa dla Firm z wizerunkiem Kobiety Pracującej, w postać której wcieliła się Joanna Kurowska.

Kampania kontynuuje budowę wizerunku Plusa dla Firm jako marki, z którą dzięki prostej i atrakcyjnej ofercie dla nowych klientów oraz dodatkowym benefitom dla klientów przedłużających umowę, zostaje się na lata. Tym razem komunikacja podkreśla przede wszystkim koszt połączenia za minutę do wszystkich sieci.

Kampania obejmie telewizję, radio, prasę, internet oraz materiały POS i potrwa do 30 października. Media zaplanował Universal McCann.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry