YouTube uruchamia lokalne serwisy w Brazylii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Każdy serwis jest przetłumaczony w całości, zawiera lokalne strony domowe oraz funkcję wyszukiwania. W miarę upływu czasu zyska on „lokalny” smak, oferując dostosowane do danego kraju rankingi i komentarze, jak również sekcje Wideo, Kanały, Kategorie oraz Społeczność.
„Wideo jest międzynarodową usługą i pozwala ludziom na całym świecie komunikować się i wymieniać pomysły. Dziś ogłaszamy, że nasza globalna platforma będzie dostępna również dla lokalnych społeczności” – powiedział Chad Hurley współzałożyciel i szef YouTube. “YouTube będzie dostępne dla szerszego grona odbiorców, bardziej interesujące dla społeczności globalnych. Czekamy na kolejne serwisy, które otworzymy w lokalnych językach
w najbliższej przyszłości”.
„Od samego początku koncentrowaliśmy się na tworzeniu świetnego produktu dla naszych użytkowników i zapewnieniu im niezwykłych przeżyć”- powiedział Steve Chen, współzałożyciel i dyrektor ds. technologii w firmie YouTube – „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy teraz ten sam produkt zaoferować międzynarodowej społeczności a to dzięki stworzeniu serwisów lokalnych, które nie tylko promują społeczności poszczególnych krajów, ale są również dostępne w lokalnych językach”.
Otwarcie serwisów YouTube w dziewięciu różnych krajach, pozwala użytkownikom z tych krajów na tworzenie i udostępnianie filmów wideo
w językach lokalnych, wyszukiwanie najpopularniejszych filmów
na poszczególnych rynkach i nawiązywanie kontaktów z innymi użytkownikami serwisów lokalnych.
W ramach przygotowań do otwarcia serwisów, firma YouTube podpisała ponad 20 dużych międzynarodowych umów partnerskich ze stacjami telewizyjnymi takimi jak BBC, France 24, hiszpańskie stacje Antena 3 oraz Cuatro TV, portugalska RTP, holenderskie VPRO oraz NPO, a także klubami piłkarskimi: Chelsea FC, AC Milan, Barcelona FC oraz Real Madrid; jak również organizacjami non-profit takimi jak Greenpeace, Friends of the Earth, UNHCER oraz Medicins du Monde.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.