Google udostępnia w serwisie YouTube katalog ok. 3 tys. filmów do wypożyczenia. Firma chce w ten sposób konkurować z takimi platformami jak Netfix, Hulu, Amazon czy Apple.
Wypożyczalnia dostępna jest pod adresem youtube.com/movies. Obok darmowych produkcji, które dostępne były w serwisie od 2009 roku, pojawiły się filmy, które można wypożyczyć. Są to zarówno klasyki jak „Człowiek z blizną“ czy „Taksówkarz“, jak i nowości – „Jak zostać królem“ czy „Poznaj naszą rodzinkę“. W serwisie pojawić mają się również dodatki znane z wydań DVD takie jak kulisy powstawania filmu czy wywiady z autorami oraz treści produkowane przez fanów i użytkowników YouTube.
Za wybrane filmy należy zapłacić ok. 3-4 dolarów. Użytkownik może w ciągu 30 dni od wypożyczenia rozpocząć oglądanie, a film będzie dostępny przez 24 godziny od tego momentu i będzie można zobaczyć go wielokrotnie.
W YouTube znaleźć możesz coraz więcej treści, które kochasz (…) Spędzasz pięć godzin dziennie oglądając telewizję i zaledwie 15 minut dziennie w YouTube. A ponieważ linia pomiędzy online a offline zanika, jesteśmy przekonani, że to się zmieni – przekonuje na blogu Salar Kamangar, szef YouTube.
Wprowadzanie wypożyczalni wideo jest kolejnym krokiem na drodze do profesjonalizacji treści dostępnych w YouTube. Serwis w dużej mierze wypełniają amatorskie, zabawne, a często głupie filmiki. Google chce to zmienić wprowadzając kolejne rozwiązania znane z telewizji czy innych cyfrowych platformy dystrybucji wideo takich jak Netfix czy Hulu.
Wypożyczalnia dostępna jest obecnie jedynie dla mieszkańców USA.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.