Coraz więcej firm nie zastanawia się już nad tym, czy ułatwiać swoim pracownikom opiekę nad dziećmi, ale jak to robić. Przyzakładowe przedszkole może być jednym z podjętych działań, choć bardzo kosztownym. Takie przedszkole powstało we wrześniu 2007 r. dla dzieci pracowników Grupy TVN.
Właściciel kompleksu biurowców przy Domaniewskiej planuje utworzyć prywatne przedszkole dla dzieci pracowników firm, mających tam swoje siedziby. Już teraz wiadomo, że na planowanych początkowo 40 miejsc jest lista kilkuset chętnych.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na prelekcję „Przedszkola przyzakładowe – czy warto je zakładać? Korzyści i zagrożenia dla pracodawcy i pracownika ” podczas Międzynarodowego Kongresu Kadry, który odbędzie się w listopadzie 2008 roku w hotelu Hilton w Warszawie.
Wystąpienie ma odpowiedzieć na pytanie, czy warto podjąć się takiego przedsięwzięcia. Przedstawimy przepisy prawne i informacje organizacyjne (od czego zacząć, jakie są wąskie gardła, kto powinien w tym uczestniczyć, jakie są warunki powodzenia, czym kierować się przy wyborze miejsca i programu wychowawczego itd.). Przywołamy także wyniki różnych badań, które wskazują na to, że wsparcie firmy w zachowaniu równowagi w życiu jest coraz bardziej przez pracowników oczekiwane.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.