To był wyjątkowy weekend dla polskiej branży domenowej oraz sympatyków i inwestorów e-commerce. Spotkanie MeetDomainers, które odbyło się w dniach 25-27 września w warszawskim hotelu Marriott, było nie tylko okazją do porozmawiania ze starymi przyjaciółmi; dało również możliwość poznania praktycznych stron tego biznesu, wyzwań, jakie przed nim stoją oraz zakupu całkiem ciekawych domen na jedynej w naszym kraju aukcji na żywo.
W spotkaniu wzięło udział około 100 osób z kraju i zagranicy. O atrakcyjności jego agendy świadczy fakt, że wszystkie sesje konferencyjne odbywały się z podobną, wysoką frekwencją. Wśród zaproszonych przez Daniela Dryzka, organizatora MeetDomainers, gości znaleźli się między innymi:
- Rafał Sikora z kancelarii prawnej, który przybliżył tematykę sporów prawnych związanych z domenami oraz Piotr Waglowski, specjalista w tematyce prawa internetowego, twórca serwisu VaGla.pl, który pokazywał jak korzystać z treści dostępnych w internecie w sposób zgodny z prawem;
- przedstawiciele rejestrów oraz rejestratorów: Ken Hansen z Neustar, który opowiadał o nowych gTLD, Adam Wagner z EuroDNS, który analizował rynek domen internetowych w Europie, Michał Pleban z Aftermarket.pl, który skupił się na nowoczesnych rozwiązaniach wtórnego rynku domen oraz Daniel Kotyras z NetArt – Giełda Domen nazwa.pl, który przedstawił nowe narzędzia organizacji wtórnego rynku domen;
- przedstawiciele parkingów: Kamila Sękiewicz z Sedo i James Tuplin z NameDrive;
- znani domainerzy: między innymi Bartłomiej Usydus, Frederick Schiwek, Leszek Sękowski;
- Rafał Agnieszczak, Andrzej Domagała z Szafa.pl, Grzegorz Marczak z Antyweb.pl i Maciek Saganowski z Pstro.pl – którzy rozmawiali o rozwijaniu serwisów i pomysłach na wykorzystywanie posiadanych domen.
Panele dyskusyjne były urozmaicone elementami networkingowymi, które mają ogromne znaczenie na takich pół-formalnych spotkaniach. Organizatorom należą się brawa za utrzymanie wysokiego poziomu merytorycznego, a jednocześnie zadbanie o profesjonalną, przyjemną atmosferę.
Spotkanie się udało. Opinie jakie docierają do nas od jego uczestników są bardzo pozytywne. Udało nam się zainteresować ludzi, głównie dzięki programowi oraz ciekawym prelegentom. Jesteśmy przekonani, że istnieje spora potrzeba organizowania tego typu wydarzeń – ludzie chcą się ze sobą spotykać, podobnie jak firmy chcą prezentować się swoim klientom – mówi nam Daniel Dryzek.
Jedną z najważniejszych części MeetDomainers była oczywiście piątkowa aukcja na żywo. Poniżej przedstawiamy jej wyniki.
MeetDomainers należy zaliczyć do wydarzeń bardzo udanych. Nie tylko dla zaawansowanych graczy rynku domen był to czas twórczej inspiracji. Daniel Dryzek zdradza nam, że powoli przygotowuje kolejną edycję spotkania. Więcej szczegółów dostępnych będzie po zapoznaniu się z opiniami uczestników tegorocznej edycji. Nasza opinia jest jak najbardziej pozytywna.
I warto oczywiście dodać, że AZnews.pl był patronem medialnym MeetDomainers.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.