Zadowoleni z Crowley'a

Badanie zrealizowała firma ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku, objeło ono 95,4% klientów sieci DATASTAR. Aż 87% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć DATASTAR. Badani wskazali także nowe usługi, które pownien oferować operator telekomunikacyjny. Należy do nich m. in. VoIP, która już w drugim kwartale znajdzie się w ofercie DATASTAR.

Prawie połowa Klientów zdecydowała się na wybór DATASTAR ze względu na wysoką jakość łączy, a jedna trzecia przy swoim wyborze kierowała się ceną (32,97%). Respondenci wskazywali na dobrą renomę Crowley Data Poland – co trzeci Klient dowiedział się o marce DATASTAR od współpracownika lub znajomego. Podkreślali też sprawne funkcjonowania działu sprzedaży- 30,8% respondentów dowiedziało się o usługach Crowley Data Poland od przedstawiciela firmy.
Badani wskazali także, że najbardziej cenią sobie u operatora telekomunikacyjnego:

Zdecydowana większość respondentów wyraziła zadowolenie ze świadczonych przez DATASTAR usług. Opierając się o sugestie Klientów DATASTAR będzie wdrażać systematyczne ulepszenia. Już w najbliższym czasie Biuro Obsługi Abonenta będzie dostępne przez 24 godziny na dobę, a pracownicy przejdą dodatkowe szkolenia i zostaną wyposażeni w narzędzia, które usprawnią kontakt z Klientami. Wprowadzona ostatnio Gwarancja Jakości Usług SLA ma na celu szybsze i skuteczniejsze reagowanie problemy Klientów i usuwanie awarii. Usprawniona zostanie także jakość obsługi oraz szybkość instalacji.

Jednym z istotnych elementów badania było zidentyfikowanie zainteresowania usługami, które DATASTAR zamierza wprowadzić. Największe zainteresowanie wykazano usługą Voice over IP (VoIP), którą wskazało ponad 30% Klientów. Dlatego już w drugim kwartale 2002 roku DATASTAR planuje udostępnienie tej usługę.

http://www.datastar.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top