Kevin Rose, założyciel popularnej witryny social newsowej Digg, stwierdził, że jego projektowi brakuje jeszcze dużo do doskonałości. Zapowiedział poważne zmiany w serwisie.
W ciągu następnych dwóch lat inżynierowie Digga mają koncentrować się na tworzeniu mechanizmów, które będą łączyć ludzi o podobnych zainteresowaniach – nawet jeśli są one bardzo niszowe. Planowane jest także stworzenie narzędzi ułatwiających udostępnianie mało popularnych linków na zewnętrznych stronach WWW.
Rose wyjaśnił: „Nie radzimy sobie do końca z zaspokajaniem potrzeb ludzi o nietypowych zainteresowaniach. Stanowią oni coraz większy odsetek naszych użytkowników i musimy wziąć to pod uwagę”. Tylko 10% internautów odwiedzających Digga ma założone tam konto. Pozostali nie dodają linków – szukają ciekawych, niszowych materiałów.
W lipcu Digg udostępnił silnik rekomendujący, który porównuje linki dodane przez różnych ludzi i na tej podstawie tworzy połączenia społecznościowe. Dzięki temu internauci zaczęli dodawać do swoich list znacznie więcej znajomych, wzrosła liczba odsłon.
Docelowo Rose chce wprowadzenia spersonalizowanych stron startowych, które będą zawierać tylko te newsy, które interesują danych użytkowników. Założyciel witryny marzy również o interfejsie programowania aplikacji, który przeniósłby cały mechanizm Digga do innych stron WWW.
Źródło: NetworkWorld
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.