Gorący okres przedwalentynkowych zakupów obfituje w promocje. Większość z nich zakończy się jednak już 14 lutego. Promocyjna oferta wprowadzona przez Stereo.pl potrwa do końca lutego. Do tego dnia wszystkie zamówione w internetowym sklepie towary będą dostarczane do klientów bezpłatnie.
Stereo.pl, chcąc uprzyjemnić zakupy na swojej witrynie, bierze koszty przesyłki na siebie.
„Najlepszą informacją dla klientów jest fakt, że Stereo.pl nie będzie pobierało opłat
za przesyłkę bez względu na wartość transakcji i wagę paczki. Nie ma żadnych obostrzeń. Z opłat manipulacyjnych zwolnione są także przesyłki z opcją płatności przy odbiorze” – mówi Jakub Wojteczek, Dyrektor Marketingu w Stereo.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.