Zanox nie boi się kryzysu

Opublikowano: 17 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bywa, że ciężkie czasy zmuszają firmy do radykalnych kroków: zwolnień, zamykania oddziałów, czy wycofywania się z pewnych rynków. Do czujnego ucha redakcji e-biznes.pl doszły głosy sugerujące, jakoby zanox, międzynarodowa firma zajmująca się między innymi marketingiem afiliacyjnym oraz marketingiem wyszukiwarek, planowała ograniczyć lub nawet zlikwidować swoją działalność w Polsce. Poprosiliśmy firmę o komentarz w tej sprawie.

Jak się dowiedzieliśmy, zanox nie spodziewa się negatywnych, powiązanych z gospodarczą recesją, efektów, które miałyby wpłynąć na branżę w Polsce, czy Europie Wschodniej.

znx_logo_01Obserwujemy pozytywny rozwój w całym sektorze. Polskie i wschodnioeuropejskie rynki odnotowują wzrosty sprzedaży i ilości działań po stronie wydawców. W czasach ciasnych budżetów sprzedażowych, obserwujemy stabilny wzrost marketingu opartego na wydajności. Marketing afiliacyjny jest idealną i bezpieczną drogą budowania zysków w ciężkich ekonomicznie czasach – powiedział nam Gregory Binsfeld, Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią

Zanox, jak nas zapewniono, nie ma zamiaru redukować jakichkolwiek aktywności biznesowych czy inicjatyw wewnątrz polskiego i wschodnioeuropejskiego rynku. Przeciwnie, planuje nawet zwiększyć swoją tutaj obecność.

Jesteśmy bardziej niż usatysfakcjonowani obecnymi osiągnięciami: weszliśmy w 2009 rok z większym budżetem i rozpoczynamy proces rekrutacyjny w celu powiększenia naszego zespołu we Wschodniej Europie. Polska jest i pozostaje głównym rynkiem dla zanox, szczególnie od chwili, w której warszawskie biuro stało się centrum wszystkich naszych wschodnioeuropejskich aktywności biznesowych – zapewnił nas Maciej Wyszyński, Executive Sales Director w zanox.

Dawid ZarazińskiZanox nie boi się kryzysu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.