Axel Springer oraz PubliGroupe przeniosły większość udziałów Digital Window, lidera marketingu afiliacyjnego w Wielkiej Brytanii do swojej spółki zależnej, zanox. Kolejną zmianą w firmie jest nowy wiceprezes, którym został Joachim Piroth, będzie on pracować w berlińskiej centrali firmy.
– Po przejęciu Digital Window grupa zanox będzie największą firmą na rynku marketingu efektywnościowego w Wielkiej Brytanii. Umocni to naszą wiodącą pozycję w Europie – mówi Philipp Justus CEO zanox – Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym reklamodawcom jeszcze szerszy i bezpośredni dostęp do rynków europejskich. Nasi wydawcy będą mogli skorzystać z nowych, atrakcyjnych programów partnerskich – dodaje Philipp Justus.
Poza ekonomicznymi wynikami, swoją pozycję lidera na rynku europejskim zanox zawdzięcza rozbudowanej sieci reklamodawców. Połączenie z Affiliate Window i buy.at skutkuje przyłączeniem 1300 międzynarodowych klientów do dotychczasowych 2000 reklamodawców w sieci zanox.
W zależności od lokalnych uwarunkowań rynkowych, zanox będzie obecny na rynkach pod marką własną lub parterów. W części kontynentalnej Europy, włączając skandynawskich i holenderskich klientów buy.at, sieć będzie działać pod szyldem zanox. W Wielkiej Brytanii aktywny będzie pod nazwami Affiliate Window i buy.at. Dlatego też w przyszłości klienci zanox z tego kraju będą obsługiwani przez Affiliate Window. Czwarta marka w grupie zanox, agencja marketingu afiliacyjnego eprofessional, będzie kontynuować działalność głównie w krajach niemieckojęzycznych.
– Również Polska skorzysta na tej współpracy. Polscy klienci będą mogli sprzedawać swoje produkty i usługi w Wielkiej Brytanii, a brytyjscy reklamodawcy promować się na polskim rynku – uważa Alexander Kudlich Regional Manager APAC and CEE, odpowiedzialny m.in. za polski oddział zanox. – Polska odgrywa bardzo ważną rolę w umacnianiu pozycji zanox jako europejskiego lidera. Naszymi klientami są m.in. Netia, PKO, Orange, PLL LOT. Dzięki kolejnym inwestycjom i wsparciu naszych właścicieli Axel Springer i PubliGroupe będziemy mogli umacniać naszą pozycję w Polsce – dodaje Alexander Kudlich.
Kolejną zmianą w firmie jest nowy wiceprezes w zarządzie zanox. W lipcu 2009 r. na stanowisku tym zasiadł Joachim Piroth, odpowiedzialny za finanse, controlling i rozwój zanox. Będzie pracować w berlińskiej centrali firmy, zarządzając strategią na międzynarodowym poziomie.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.