W społecznościowym portalu dla profesjonalistów Biznes.net trwa konkurs w którym rozdano już ponad 100 nagród, ale największe atrakcje jeszcze przed nami. Nagroda główna konkursu to wycieczka w dowolne miejsce na świecie. Tymczasem pojawiła się nowa, unikalna w polskim Internecie możliwość zapraszania do biznes.net znajomych z książki adresowej programów pocztowych Outlook oraz Outlook Express.
Aby ułatwić zapraszanie do biznes.net znajomych ten społecznościowy portal udostępnił swoim użytkownikom specjalny programik, który w prosty i bezpieczny sposób pozwala wyszukać kontakty w Książce Adresowej programów pocztowych Outlook oraz Outlook Express. Znalezione kontakty wyświetlane są następnie na stronie biznes.net, ale to użytkownik wybiera do których osób zechce wysłać zaproszenie do grona swoich znajomych w biznes.net.
Dzięki udostępnionemu programikowi można zaprosić do biznes.net kilkadziesiąt albo kilkaset osób za jednym razem, dzięki czemu oszczędza się mnóstwo czasu na ręcznym wstukiwaniu poszczególnych nazwisk i adresów. W ten sposób korzystanie z pełni możliwości budowania w biznes.net pozycji na rynku, reputacji i sieci znajomości jest niezwykle efektywne czasowo, co ma duże znaczenie dla bardzo zajętych profesjonalistów.
Przy okazji w biznes.net trwa konkurs w którym można wygrać atrakcyjne nagrody takie jak multimedialne telefony Nokia N-Series, prenumeraty „Pulsu Biznesu”, „Media&Marketing Polska”, systemy operacyjne Novell Suse Linux, czy wspomnianą wycieczka w dowolne miejsce na świecie.
Aby wygrać jedną lub więcej konkursowych nagród wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem biznes.net, uzupełnić swój profil informacjami o zainteresowaniach zawodowych lub historii zatrudnienia, a także zaprosić do serwisu kilku znajomych. To właśnie znajomi znajomych są największym bogactwem biznes.net, a teraz można zaprosić ich jeszcze szybciej i łatwiej dzięki sięgnięciu do książki adresowej Outlooka.
Społecznościowy i sieciowy charakter biznes.net oznacza, że serwis do pewnego stopnia odwzorowuje rzeczywiste relacje między ludźmi biznesu. Dzięki temu każdy użytkownik może – na zasadzie wzajemności – czerpać korzyści z sieci zaufanych kontaktów swoich znajomych. Jak wiadomo wiele spraw można dużo korzystniej załatwić dzięki poleceniu przez znajomego.
Poza tym dzięki biznes.net łatwo jest być zorientowanym czym aktualnie zajmują się nasi znajomi (profile osobiste, wywiady w biznes.net TV), z kim współpracują (lista znajomych, rekomendacje), czym się interesują (blogi, trendomierz) i przy okazji jakich wydarzeń biznesowych można ich spotkać (kalendarium).
W biznes.net można też prowadzić bloga osobistego i firmowego, albo przeglądać relacje wideo i wywiady z użytkownikami serwisu w ramach biznes.net TV.
Biznes.net ułatwia budowanie trwałych relacji biznesowych i osiąganie wyznaczonych celów, co możliwe jest wyłącznie dzięki dotarciu do właściwych ludzi i rozmowie z nimi. A możliwość rozmowy na odpowiednim poziomie trzeba sobie wypracować. W tym właśnie ma pomagać biznes.net dostarczając rozmaitych narzędzi autoprezentacji i budowania reputacji.
Serwis biznes.net rozwijany jest przez Web² Sp. z o.o. (www.webkwadrat.pl) – spółkę portfelową giełdowego funduszu MCI Management S.A.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.