System informatyczny MFG/PRO zdobył Medal Europejski. Produkt firmy QAD Polska to jedyne rozwiązanie klasy ERP wyróżnione w tegorocznym konkursie.
Uroczysty finał VII edycji Medalu Europejskiego dla Wyrobów odbył się 6 listopada w Pałacu Lubomirskich w Warszawie. Celem Konkursu jest wyróżnienie produktów, które swoim standardem reprezentują poziom europejski. Pomysłodawcami idei są Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.
Podstawową cechą nagrodzonego systemu jest integracja zróżnicowanych procesów biznesowych i podniesienie efektywności działania firmy. – „Dzięki MFG/PRO klienci QAD mają możliwość redukcji kosztów, przyspieszania cykli produkcyjnych oraz poprawy jakości. Zwiększają konkurencyjność i zyskowność swoich przedsiębiorstw, tak ważne w kontekście przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Dlatego określamy MFG/PRO „systemem używanym przez skutecznych” – podkreśla Marek Żuk, dyrektor generalny QAD Polska. W kwietniu 2003 r. firma QAD Polska otrzymała już Medal Europejski za usługę wdrażania systemu MFG/PRO, obecne wyróżnienie dotyczy natomiast samego systemu informatycznego.
QAD Polska Sp. z o. o. działa na rynku od 1998 roku. Podstawowym produktem firmy jest system klasy ERP – MFG/PRO, dedykowany średnim i dużym przedsiębiorstwom. Swoją pozycję firma zawdzięcza m.in. strategii specjalizacji branżowej. Ułatwia ona dostosowanie systemu do specyficznych wymagań klientów. Dzięki temu MFG/PRO jest niekwestionowanym liderem w branżach: motoryzacyjnej, spożywczej, produktów konsumpcyjnych, elektrycznej, dóbr przemysłowych i medycznej.
Klientami QAD są m. in.: 3M/Viscoplast, Caterpillar, Cussons Polska, Danuta, Ergis, Farm Frites, Fazer, Inter Groclin, Kompania Piwowarska, PZL Świdnik, Vector, WZF Polfa.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.