Odbiorcy szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się problematyką zarządzania ryzykiem na potrzeby bezpieczeństwa informacji lub planujących zajmować się tym w przyszłości. Odbiorcami szkolenia są osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo informacyjne lub współuczestniczące w szacowaniu ryzyka na potrzeby bezpieczeństwa informacyjnego. Szkolenie adresowane jest również do osób kierujących działem bezpieczeństwa.
Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia zapoznają się z zagadnieniem związanymi z zarządzaniem ryzykiem na potrzeby bezpieczeństwa informacji. Poznają terminologię oraz techniki zarządzania ryzykiem wg normy PN-ISO/IEC 27005. Szkolenie umożliwi zdobycie umiejętności ułatwiające aktywne uczestnictwo w procesie szacowania, analizy ryzyka w organizacji.
Przewidywane efekty szkolenia:
- zrozumienie zasad zarządzania ryzykiem na potrzeby bezpieczeństwa informacyjnego;
- zrozumienie zasad tworzenia odpowiednich regulacji wewnętrznych na potrzeby zarządzania ryzykiem;
- znajomość technik zarządzania ryzykiem zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27005;
- zrozumienie problematyki związanej z szacowaniem ryzyka, identyfikacją zagrożeń związanych bezpieczeństwem informacji itp.
Plan szkolenia. Dzień 1
- Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji;
- Organizacja zarządzania ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji, w tym: terminologia, ustanowienie kontekstu, kryteria, definiowanie zakresu i granic procesu zarządzania ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji, ograniczenia;
- Szacowanie ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji, w tym: opis szacowania ryzyka, analiza ryzyka, identyfikowanie ryzyka, estymacja ryzyka, ocena ryzyka, przykłady identyfikowania aktywów, identyfikowanie aktywów podstawowych i wspierających, przykłady typowych zagrożeń, przykłady podatności, metody podatności technologicznych, ranking zagrożeń, pomiar ryzyka.
Dzień 2
- Postępowanie z ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji, w tym: opis postępowania z ryzykiem, redukowanie ryzyka, zachowanie ryzyka, unikanie ryzyka, transfer ryzyka, akceptowanie ryzyka, ograniczenia przy redukowaniu ryzyka;
- Informowanie o ryzyku, monitoring i przegląd, w tym: dystrybucja informacji o ryzyku, skuteczna komunikacja, monitorowanie i przegląd ryzyka, monitorowanie i przegląd czynników ryzyka, monitorowanie, przegląd i doskonalenie zarządzania ryzykiem;
- Tworzenie regulacji wewnętrznych na potrzeby sprawnego zarządzania ryzykiem.
Zajęcia odbywają się 16-17.12.2010 w godzinach 9.00-17.00 (dwie przerwy kawowe co 1,5 godz. Lunch godz. 14.00-15.00)
Cena: 2 200 zł
Uwaga! Wysokość inwestycji zależy od terminu przesłania zgłoszenia:
- do dn. 7 grudnia cena specjalna – 1800 zł;
- do cen należy doliczyć 22 proc. VAT;
- istnieje możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.
W cenie szkolenia:
- materiały szkoleniowe;
- certyfikat ukończenia szkolenia;
- obiad i przerwy kawowe.
Więcej informacji na tej stronie internetowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.