Serwis AutoCentrum nawiązał partnerską współpracę z wyszukiwarką NetSprint.pl. W ramach tej współpracy zasoby AutoCentrum są prezentowane na szczycie wyników wyszukiwania www.netsprint.pl, na zapytanie związane z markami i modelami samochodów.
W ten sposób Internauci uzyskali szybki dostęp do parametrów technicznych aut i ich ilustracji. Szczegółowe dane o konkretnym modelu są dostępne po wejściu w prezentowany w tytule odnośnik, który prowadzi bezpośrednio do stron www.autocentrum.pl.
„Wyświetlanie danych z naszego portalu w wyszukiwarce internetowej pozwoli nam na zaprezentowanie się nowej grupie Internautów. Zarówno tej, która korzysta z innych portali motoryzacyjnych jak i tej, która nigdy do takowych nie zagląda”. – Mówi Zachar Zawadzki, AutoCentrum.pl – Cieszymy się, że w ten sposób przyczyniamy się do szybszego przeszukiwania polskiego Internetu i kategoryzowania jego zasobów. Dzięki naszej współpracy użytkownik dociera dokładnie do tych informacji motoryzacyjnych, których potrzebuje a my otrzymujemy innowacyjną metodę promocji.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.