Zdalny help-desk

Opublikowano: 23 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Tele Info Media Sp. z o.o. informuje o uruchomieniu nowej usługi udzielania wsparcia technicznego.

Rozwiązanie nie wymaga od klientów żadnego dodatkowego oprogramowania. Skorzystanie ze zdalnej pomocy wymaga wyrażenia zgody na instalację plug-in’u pobieranego ze stron WWW.

Jak wskazują badania przeprowadzone przez firmy outsourcingowe, zajmujące się wsparciem technicznym, 78% usterek można usunąć w ten sposób.

Jak wygląda przykładowa sesja pomocy: Klient zgłasza prośbę o pomoc przez telefon bądź przez okno czata. Proszony jest o wejście na stronę www, zaakceptowanie automatycznej operacji pobrania plug-in’u i wpisanie w pojawiającym się oknie jednorazowego kodu podanego mu przez konsultanta. Wtedy sesja zostaje nawiązana- konsultant widzi desktop klienta. Trwa to mniej niż minutę. Za zgodą klienta pracownik pomocy może oglądać jego ekran i dzielić kontrolę nad jego klawiaturą i myszą. Serwisant może albo rozwiązać problem zdalnie podczas, gdy klient go obserwuje lub zademonstrować co należy zrobić krok po kroku. Na zakończenie sesji klient może ocenić reprezentanta i udzieloną przez niego pomoc.

Jeśli są Państwo zainteresowani przetestowaniem rozwiązania prosimy o wybranie poniższego linku http://www.pdc.pl i skontaktowanie się z naszymi konsultantami celem otrzymania kodu uwierzytelniającego sesję pod numerem telefonu (22) 8452754.

Firmy, które podpiszą umowę z Tele Info Media na obsługę serwisową oprócz zdalnego wsparcia otrzymają 30% rabatu na pierwsze pół roku współpracy.

http://www.pdc.pl

Sylwester KozakZdalny help-desk

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.