Tele Info Media Sp. z o.o. informuje o uruchomieniu nowej usługi udzielania wsparcia technicznego.
Rozwiązanie nie wymaga od klientów żadnego dodatkowego oprogramowania. Skorzystanie ze zdalnej pomocy wymaga wyrażenia zgody na instalację plug-in’u pobieranego ze stron WWW.
Jak wskazują badania przeprowadzone przez firmy outsourcingowe, zajmujące się wsparciem technicznym, 78% usterek można usunąć w ten sposób.
Jak wygląda przykładowa sesja pomocy: Klient zgłasza prośbę o pomoc przez telefon bądź przez okno czata. Proszony jest o wejście na stronę www, zaakceptowanie automatycznej operacji pobrania plug-in’u i wpisanie w pojawiającym się oknie jednorazowego kodu podanego mu przez konsultanta. Wtedy sesja zostaje nawiązana- konsultant widzi desktop klienta. Trwa to mniej niż minutę. Za zgodą klienta pracownik pomocy może oglądać jego ekran i dzielić kontrolę nad jego klawiaturą i myszą. Serwisant może albo rozwiązać problem zdalnie podczas, gdy klient go obserwuje lub zademonstrować co należy zrobić krok po kroku. Na zakończenie sesji klient może ocenić reprezentanta i udzieloną przez niego pomoc.
Jeśli są Państwo zainteresowani przetestowaniem rozwiązania prosimy o wybranie poniższego linku http://www.pdc.pl i skontaktowanie się z naszymi konsultantami celem otrzymania kodu uwierzytelniającego sesję pod numerem telefonu (22) 8452754.
Firmy, które podpiszą umowę z Tele Info Media na obsługę serwisową oprócz zdalnego wsparcia otrzymają 30% rabatu na pierwsze pół roku współpracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.