Jeden z największych serwisów polskiego e-commerce Okazje.info postanowił wesprzeć akcję promocyjną nowej społeczności internetowej – Ruszamysie.pl. Porównywarka i społecznościowy startup postawiły na promowanie idei i ducha sportu poprzez konkurs z nagrodami realizowany na Facebooku.
Facebook pozwala na osiągnięcie efektu wirusowego i zainteresowanie akcją tysięcy użytkowników. Aby wziąć udział w konkursie trzeba odpowiedzieć na pytania w sportowym quizie. Swoje szanse można zwiększyć, zapraszając do udziału znajomych z Facebooka. Dlaczego firmy zdecydowały się na współpracę akurat teraz?
Jak wynika z badania TNS OBOP „Aktywność fizyczna Polaków” w okresie jesienno-zimowym jedynie 10 proc. Polaków rusza się dla zdrowia.
Przy malejących temperaturach za oknem powinniśmy pamiętać, że taniec, bieganie, siłownia to aktywności, które nie wymagają wiosennej aury. Konkurs.ruszamysie.pl ma być dodatkowym bodźcem do tego by wyjść z domu i być aktywnym niezależnie od płci, wieku i kondycji fizycznej – powiedział Przemysław Śmit z Ruszamysie.pl.
TNS OBOP ujawnia również., że głównymi przeszkodami w uprawianiu sportu dla Polaków są brak czasu (38 proc.) i zmęczenie (29 proc.).
W codziennej działalności Okazje.info dążymy do tego, by ułatwiać życie internautom i oszczędzać ich czas, który mogą spożytkować na relaks i odpoczynek. Cieszymy się, że naszym doświadczeniem możemy wpierać ciekawe i wartościowe społecznie projekty internetowe, jak Ruszamysie.pl. Warto wykorzystywać potencjał, jaki dają social media, do promowania ważnych inicjatyw – dodała Magdalena Zasuń z Okazje.info.
Nagrodami w konkursie są bony na zakupy o wartości kilkuset złotych każdy ufundowane przez sklepy internetowe: do-tanca.pl, ebuty.pl, runnersclub.pl, bcaa.pl i goods.pl. Konkurs trwa do 23 grudnia, więc nagrody mogą również stać się miłym prezentem w okresie przedświątecznej gorączki lub pod choinkę.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.