INTERIA.PL opracowała i wyprodukowała nowy serwis internetowy NOMI, spełniający funkcje poprzedniej wersji oraz rozbudowany o nową funkcjonalność. Witryna została wzbogacona m.in. o mechanizmy informatyczne sklepu internetowego.
Trzon serwisu stanowi w pełni zintegrowany z witryną sklep internetowy. Mechanizmy sklepu umożliwiają NOMI prezentację szczegółowych informacji o towarach, klasyfikację sprzedawanych produktów w obrębie ustalonych kategorii i ich sortowanie. Klienci sklepu mają możliwość przeglądania wszystkich towarów i poszukiwania z pomocą wyszukiwarki tych, które ich interesują oraz złożenia zamówienia na towary wybrane przez nich do koszyka.
– Współpraca z INTERIA.PL przy tworzeniu nowej wersji witryny WWW była dla nas „bezbolesna” i nieabsorbująca – komentuje Sylwia Pyśkiewicz, Director of Marketing w NOMI S.A. – Oznaki zainteresowania i zamówienia na produkty z towarzyszącego witrynie sklepu internetowego nadchodzą z całego świata. Użytkownicy piszą, żeby pochwalić stronę i wyrażają własne sugestie jej ulepszenia. Dzięki wsparciu INTERIA.PL najciekawsze pomysły i propozycje wcielamy w życie, bo chodzi przecież o to, aby witryna służyła naszym klientom!
Serwis NOMI zawiera informacje o firmie oraz dane teleadresowe wraz z formularzem kontaktowym, informacje o sklepach w całej Polsce wraz ich adresami i godzinami otwarcia, sekcje porad, najczęściej zadawanych pytań i rekrutacji, elektroniczną wersję gazetki promocyjnej NOMI oraz tapety i wygaszacze ekranu. Interaktywna część serwisu to m.in. forum dyskusyjne, ale także możliwości kontaktu z firmą na wiele sposobów: przesłania opinii o serwisie i sklepie, subskrybowania informacji o zmianach w serwisie i akcjach promocyjnych, wysłania zapytania do eksperta NOMI, itp.
– O pozytywnej ocenie projektu i wykonania nowej strony WWW przesądzają rosnące wskaźniki interakcji z witryną – podsumowuje Jadwiga Dominek, szefowa PR NOMI. – Wzrasta zarówno liczba samych odwiedzających, liczba opinii na temat strony, liczba zapytań dotyczących serwisu, porad dla majsterkowiczów oraz konkretnych produktów, jak również poszerza się zakres odbiorców. Witrynę WWW wykorzystują również osoby pragnące rozpocząć pracę w NOMI i producenci prezentujący swoją ofertę.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.