INTERIA.PL opracowała i wyprodukowała nowy serwis internetowy NOMI, spełniający funkcje poprzedniej wersji oraz rozbudowany o nową funkcjonalność. Witryna została wzbogacona m.in. o mechanizmy informatyczne sklepu internetowego.
Trzon serwisu stanowi w pełni zintegrowany z witryną sklep internetowy. Mechanizmy sklepu umożliwiają NOMI prezentację szczegółowych informacji o towarach, klasyfikację sprzedawanych produktów w obrębie ustalonych kategorii i ich sortowanie. Klienci sklepu mają możliwość przeglądania wszystkich towarów i poszukiwania z pomocą wyszukiwarki tych, które ich interesują oraz złożenia zamówienia na towary wybrane przez nich do koszyka.
– Współpraca z INTERIA.PL przy tworzeniu nowej wersji witryny WWW była dla nas „bezbolesna” i nieabsorbująca – komentuje Sylwia Pyśkiewicz, Director of Marketing w NOMI S.A. – Oznaki zainteresowania i zamówienia na produkty z towarzyszącego witrynie sklepu internetowego nadchodzą z całego świata. Użytkownicy piszą, żeby pochwalić stronę i wyrażają własne sugestie jej ulepszenia. Dzięki wsparciu INTERIA.PL najciekawsze pomysły i propozycje wcielamy w życie, bo chodzi przecież o to, aby witryna służyła naszym klientom!
Serwis NOMI zawiera informacje o firmie oraz dane teleadresowe wraz z formularzem kontaktowym, informacje o sklepach w całej Polsce wraz ich adresami i godzinami otwarcia, sekcje porad, najczęściej zadawanych pytań i rekrutacji, elektroniczną wersję gazetki promocyjnej NOMI oraz tapety i wygaszacze ekranu. Interaktywna część serwisu to m.in. forum dyskusyjne, ale także możliwości kontaktu z firmą na wiele sposobów: przesłania opinii o serwisie i sklepie, subskrybowania informacji o zmianach w serwisie i akcjach promocyjnych, wysłania zapytania do eksperta NOMI, itp.
– O pozytywnej ocenie projektu i wykonania nowej strony WWW przesądzają rosnące wskaźniki interakcji z witryną – podsumowuje Jadwiga Dominek, szefowa PR NOMI. – Wzrasta zarówno liczba samych odwiedzających, liczba opinii na temat strony, liczba zapytań dotyczących serwisu, porad dla majsterkowiczów oraz konkretnych produktów, jak również poszerza się zakres odbiorców. Witrynę WWW wykorzystują również osoby pragnące rozpocząć pracę w NOMI i producenci prezentujący swoją ofertę.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.