Agencja Zieltraffic rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Empik School. W ramach ustalonych działań agencja zrealizuje kampanie reklamową opartą o model CPA.
Empik School to największa i najdłużej działająca sieć szkół języków obcych w Polsce. 35 placówek działa w 31 miastach całej Polski, a rocznie z usług sieci korzysta ponad 20 tysięcy osób. Kampania reklamowa prowadzona będzie w ponad 400 wybranych serwisach internetowych sieci Affiliando i potrwa przez trzy miesiące.
W kampanii zastosowano model CPA (Cost Per Action), gdzie wydawcy rozliczani są za poprawnie wypełniony formularz kontaktowy. Poprawność danych oceniana jest przez reklamodawcę. Kreacje użyte w działaniach reklamowych przygotowane zostały przez Empik School.
Wynagrodzenie ustalone w programie wynosi 25 zł za prawidłowo wypełniony formularz i jest to obecnie najwyższa prowizja na rynku. Jestem pewien, że efekty naszych działań będą bardzo udane i że jest to początek dłuższej współpracy z marką Empik School. – powiedział Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.
Firma Zieltraffic Polska jest częścią Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Głównym obszarem działań polskiego oddziału Zieltraffic jest affiliate i performance marketing oraz wszelkie działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, Millennium czy Skarbiec.biz.
www.zieltraffic.pl
www.affiliando.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.