Agencja Zieltraffic rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Empik School. W ramach ustalonych działań agencja zrealizuje kampanie reklamową opartą o model CPA.
Empik School to największa i najdłużej działająca sieć szkół języków obcych w Polsce. 35 placówek działa w 31 miastach całej Polski, a rocznie z usług sieci korzysta ponad 20 tysięcy osób. Kampania reklamowa prowadzona będzie w ponad 400 wybranych serwisach internetowych sieci Affiliando i potrwa przez trzy miesiące.
W kampanii zastosowano model CPA (Cost Per Action), gdzie wydawcy rozliczani są za poprawnie wypełniony formularz kontaktowy. Poprawność danych oceniana jest przez reklamodawcę. Kreacje użyte w działaniach reklamowych przygotowane zostały przez Empik School.
Wynagrodzenie ustalone w programie wynosi 25 zł za prawidłowo wypełniony formularz i jest to obecnie najwyższa prowizja na rynku. Jestem pewien, że efekty naszych działań będą bardzo udane i że jest to początek dłuższej współpracy z marką Empik School. – powiedział Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.
Firma Zieltraffic Polska jest częścią Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Głównym obszarem działań polskiego oddziału Zieltraffic jest affiliate i performance marketing oraz wszelkie działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, Millennium czy Skarbiec.biz.
www.zieltraffic.pl
www.affiliando.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.