DougFaberFamily autorem koncepcji strategicznej oraz kreatywnej na jesienno – zimową kampanię dla BMW Polska.
Od pierwszego października rusza zimowa akcja BMW Polska, pod hasłem „W tym roku zima jest pewna”. Kampania dotyczy jesienno – zimowej oferty na oryginalne części samochodowe BMW, akcesoria oraz usługi serwisowe.
Rozpoczęcie kampanii jesienią ma na celu uświadomienie kierowcom konieczności przygotowania samochodów na nadchodzącą zimę. Chodzi głównie o wymianę opon, zaopatrzenie samochodowe oraz przeprowadzenie przeglądów okresowych – czyli odwiedzenie salonów dealerskich zanim kierowców zaskoczy ich zima.
Informacje o kampanii pojawią się w BMW Trends – prasie hobbystycznej dla miłośników BMW oraz materiałach POS w salonach dealerskich. Wystosowany zostanie również mailing do właścicieli BMW, ze szczegółową ofertą. Dodatkowo pojawią się reklamy na portalach internetowych, m.in. onet, allegro i bmw.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum oraz agencja interaktywna Engine.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.