Kanada, Szwajcaria, Francja, Austria, Włochy, Słowenia, ale także Czechy, Słowacja, Polska, a nawet Hiszpania. 10 krajów, setki regionów i blisko 112 000 ofert dla aktywnych narciarzy i snowboardzistów dostępnych od ręki. Taki wachlarz propozycji przygotował dla użytkowników serwisu skionline.pl portal turystyczny EasyGo.pl. Rusza zimowa współpraca partnerska obu witryn internetowych.
Serwis „narty” w portalu EasyGo.pl, do którego sięgać będą użytkownicy portalu skionline.pl powstał z myślą o aktywnych turystach, dla których zimowe szaleństwo, słoneczne, doskonale przygotowane stoki i turystyczne doliny stanowią niezbędny element corocznego wypoczynku.
Oferta jest bardzo bogata i zróżnicowana. Praktycznie każdy narciarz czy snowboardzista, niezależnie od kwoty jaką dysponuje, znajdzie ofertę dla siebie. Najtańszy wyjazd dla jednej osoby na 7 dni do czeskiego Harrachova kosztuje zaledwie 141 zł. Najbardziej luksusowe 7-dniowe zimowe wakacje to wydatek 7840 zł za pobyt we francuskim Courchevel.
Ciekawostką są pierwsze po zniesieniu ruchu wizowego transatlantyckie wyjazdy na narty i deskę do Kanady. 11-dniowe wakacje w Kolumbii Brytyjskiej lub Albercie kosztują odpowiednio 5775 zł i 4860 zł.
W poszukiwaniu klientów pod specyficzne grupy produktów, staramy się opierać na różnych źródłach ruchu.Naturalnymi rozwiązaniami są oczywiście wyszukiwarki internetowe, programy afiliacyjne ale i partnerzy branżowi. Mając na względzie profesjonalizm i pierwszą pozycję skionline.pl wybór partnera na ten rok był prosty i oczywisty – komentuje rozpoczętą akcję Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w EasyGo.pl.
Zimowe propozycje EasyGo.pl oprócz informacji o cenie i sposobie dojazdu na stoki zawierają szczegółowe opisy poszczególnych regionów, stacji narciarskich i aktualny serwis pogodowy. Prezentowane są zdjęcia katalogowe, mapki z trasami zjazdowymi i ceny skipass`ów. Szczególnie cenne i ważne są punktowe, słowne, zdjęciowe i filmowe opinie klientów EasyGo.pl o danym obiekcie, miejscowości czy organizatorze wyjazdu. Giełda opinii to najlepszy sposób na prokliencką weryfikację naszego pomysłu urlopowego.
Jacek Ciszak, redaktor naczelny skionline.pl, bacznie obserwuje rynek e-turystyki w Polsce. Jego zdaniem sukces portalu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Rzetelnych, bogatych merytorycznie treści oraz użyteczność strony. Sukces jednak nigdy nie będzie pełny, gdy w realizacji ważnych projektów zabraknie solidnych partnerów. – Wiedząc jak wielu Polaków spędza narciarski urlop za granicą, chcieliśmy polecić naszym użytkownikom najlepszą na rynku ofertę zimowych wyjazdów. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z EasyGo.pl udało nam się osiągnąć zamierzony cel – podkreśla Ciszak.
Blisko 112 000 ofert zimowych w katalogu EasyGo.pl do Kanady, Szwajcarii, Francji, Austrii, Włoch, Hiszpanii i Słowenii, a także do Czech, Słowacji i Polski bezwzględnie spełnia kryteria turystycznego bezpieczeństwa. Oferty przygotowane zostały przez 12 największych w kraju touroperatorów w tym m.in. Neckermanna, Otium i Moje Wakacje. Jak informują przedstawiciele EasyGo.pl katalog ofertowy może jeszcze się powiększyć.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.