Dom mediowy Cormedia, w ramach sportowej sieci tematycznej SPORTSonline, przygotował ofertę reklamową na aktualny sezon zimowy 2009-2010. Pakiet SPORTS_SKI obejmuje wszystkie serwisy zrzeszone w sieci, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi.
Pakiet SPORTS_SKI został przygotowany z myślą o tegorocznym sezonie zimowym, którego ukoronowaniem są Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver w lutym 2010 r. Umożliwia on dotarcie z przekazem reklamowym do osób zainteresowanych sportami zimowymi, zwłaszcza narciarstwem i takimi informacjami, które pozwolą im zarówno dobrze przygotować się do aktywnego spędzenia zimy, jak i śledzić sportowe zmagania tego sezonu.
Sezon zimowy dla osób zarządzających budżetami reklamowymi już się rozpoczął. Nasza propozycja jest skierowana właśnie do nich. Przygotowany przez nas pakiet pozwala dotrzeć do dwóch grup odbiorców. Pierwsza to aktywni fani zimowego szaleństwa, którzy przetrząsają serwisy internetowe w poszukiwaniu praktycznych informacji o sprzęcie, warunkach śniegowych, miejscach możliwego wypoczynku. Druga to osoby pasjonujące się rywalizacją sportową, śledzący serwisy pod kątem wyników i odbywających się konkurencji sportowych. – mówi Grzegorz Kaczmarski, kierownik działu sprzedaży bezpośredniej SPORTSonline.
Pakiet SPORTS_SKI pozwala na emisję reklam we wszystkich serwisach zrzeszonych w sieci SPORTSonline, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi. Największe z tych serwisów to narty.pl, skiforum.pl, skionline.pl, skijumping.pl oraz skoki.pl. Oferta reklamowa obejmuje stałe emisje tygodniowe i miesięczne, olimpijski pakiet sponsorski oraz odsłonowe pakiety zasięgowe. W pakiecie dostępne są wszystkie tradycyjne formy reklamy internetowej (billboard, rectangle, scroll billboard, brandmark i toplayer) oraz niestandardowe propozycje jak połączenie artykułów sponsorowanych z wybranymi formami graficznymi (loga, boksy).
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.