Zintegrowana ochrona sieci

Opublikowano: 17 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Veracomp wprowadził na rynek polski najnowsze rozwiązanie firmy F-Secure – Anti-Virus Client Security. Produkt łączy funkcje ochrony antywirusowej, zapory ogniowej (firewall), systemu wykrywania włamań (IDS), skanera zawartości poczty elektronicznej i ruchu w sieci WWW (F-Secure E-mail Scanning) oraz kontrolę na poziomie aplikacji (Application Control). Integracja pięciu funkcji zabezpieczeń, w połączeniu z centralnym zarządzaniem, zapewnia przedsiębiorstwom kompleksową ochronę przed dzisiejszymi zagrożeniami internetowymi.

F-Secure Anti-Virus Client Security został zaprojektowany zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji. Oprogramowanie zapewnia ochronę komputerom stacjonarnym i przenośnym przed wirusami komputerowymi, robakami sieciowymi oraz działalnością hakerów. Zatrzymuje wirusy i robaki sieciowe atakujące za pośrednictwem poczty elektronicznej i WWW, a także przenoszone na dyskietkach czy płytach CD. Baza definicji wirusów jest automatycznie i w sposób niewidoczny dla użytkownika aktualizowana dwa razy dziennie przy minimalnym obciążeniu sieci. Informacje o nowych zagrożeniach są dostarczane do administratora lub użytkowników sieci niezwłocznie po ich zaistnieniu. Ponadto, funkcja failover gwarantuje, że oprogramowanie otrzyma najnowsze szczepionki antywirusowe nawet wówczas, gdy główny z serwerów dystrybuujących je będzie niedostępny.

F-Secure Anti-Virus Client Security kosztuje 30,5 euro. Jest to sugerowana cena detaliczna netto jednej licencji w przypadku zakupu aplikacji dla sieci liczącej 25 użytkowników.

Autoryzowanym dystrybutorem F-Secure w Europie Środkowowschodniej jest Veracomp. W Polsce też zostało zlokalizowane centrum edukacyjne F-Secure dla przedsiębiorców z Europy Środkowowschodniej – Compendium-Centrum Edukacyjne Veracomp SA.

http://www.veracomp.pl

Sylwester KozakZintegrowana ochrona sieci

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.