zjednoczenie.com dla marek Monnari oraz Pabia

Opublikowano: 31 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wraz z początkiem sezonu jesienno-zimowego agencja zjednoczenie.com rozpoczęła współpracę z Monnari Trade S.A. Firma jest właścicielem między innymi marek Monnari oraz Pabia. Owoce współpracy są dostępne dla internautów w postaci dwóch nowych serwisów monnari.com.pl oraz www.pabia.eu.
Najnowsza strona marki Monnari podkreśla wyjątkowy kobiecy charakter kolekcji. Użytkownik może obejrzeć na niej zdjęcia najnowszych kreacji, które dzięki zastosowaniu technologii Papervision3D są prezentowane w bardzo ciekawy i nietypowy sposób. 

Wizerunkowy serwis internetowy marki Pabia charakteryzuje się przede wszystkim elegancją. Adresowany jest on do kobiet aktywnych, które cenią sobie dobry styl i klasyczne stroje, jednocześnie podkreślające ich kobiecość. W serwisie wyróżnione zostały detale kolekcji – zarówno efektowne wykończenie ubrań, jak i torebki oraz buty, stanowiące dopełnienie kreacji.

Nowe odsłony serwisów marek Monnari i Pabia to pierwsze efekty współpracy z agencją zjednoczenie.com — mówi Anna Pietrzak, Marketing Manager firmy Monnari Trade S.A. Sprawna i owocna praca przy ich powstawaniu to dowód na profesjonalizm oraz doświadczenie agencji w przygotowywaniu serwisów wizerunkowych.

Sylwester Kozakzjednoczenie.com dla marek Monnari oraz Pabia

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.