Agencja interaktywna zjednoczenie.com uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe dla MTV Networks Polska.
1 czerwca odbyła się premiera strony skierowanej do dzieci i młodzieży nick.com.pl. Jest to serwis stworzony na potrzeby wchodzącego w lipcu na polski rynek amerykańskiego programu telewizyjnego Nickelodeon. Przewodnikami po serwisie są bohaterowie kreskówek stacji, m.in.: SpongeBob, Dora, Danny Phantom czy Awatar. Na stronie oprócz opisu ramówki telewizyjnej i programów dzieci odnajdą wiele ciekawych i interaktywnych miejsc, przy których miło spędzą czas. Zarejestrowanie się w serwisie daje użytkownikom możliwość skorzystania z wielu dodatkowych atrakcji np. dziale Karaoke (Śpiewaj z nami) można nagrać swój głosu i podzielić się własną wersją piosenki z innymi użytkownikami.
Również w czerwcu agencja uruchomiła nową odsłonę serwisu internetowego telewizyjnej stacji muzycznej VH1 Polska. Serwis powstał od podstaw w oparciu o system zarządzania treścą autorstwa agencji zjednoczenie.com, który z powodzeniem został wcześniej wdrożony w innych serwisach MTV Networks Polska, takich jak www.mtv.pl, www.viva-tv.pl czy www.comedycentral.pl. Na stronie vh1.pl użytkownicy mogą zapoznać się z nowinkami i plotkami z muzycznego świata, na bieżąco śledzić zmiany na najbardziej popularnych notowaniach stacji, brać udział w konkursach oraz zdobyć wiele praktycznych porady dotyczących mody i wizerunku, horoskopów, popularnych gadżetów itp.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.