zjednoczenie.com – miejski CROPP

Opublikowano: 9 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Gdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com opracowała serwis internetowy znanej marki odzieżowej Cropp. Twórcy strony w ciekawy sposób zaprezentowali ofertę produktową – fabuła nawigacji po serwisie opiera się na wędrówce po tętniącym życiem nocnym, wielkomiejskim centrum.

Po zmianie internetowego wizerunku sieci sklepów Cropptown tym razem przyszła pora na główną markę tych sklepów – Cropp. Z undergroundowej mody podziemi i tuneli marka przeszła bliżej centrum, do tętniącego mocnym życiem wielkomiejskiego City – tam gdzie dzieje się najwięcej. Oczywiście Cropp nie odcina się całkowicie od swoich korzeni – miasto dalej najciekawsze jest nocą, kiedy dominuje widok pędzących pustymi ulicami samochodów i ścigających się motocyklistów, opustoszałych stacji metra, przemykających taksówek, pełnych kawiarni i zadymionych klubów.

Serwis nawiązuje do nowego hasła marki „create yourself” – za pomocą filmów, muzyki, zachęca do poszukiwania swojego indywidualnego stylu bycia w Mieście, własnego sposobu na życie, na zabawę, na relaks.

Witrynę podobnie jak poprzednią jej odsłonę w całości przygotowała firma zjednoczenie.com, która obsługuje od kilku lat obie marki (CROPP / CROPPTOWN) w całości działań internetowych. Była ona odpowiedzialna za stworzenie kreacji do nowego serwisu – opracowanie koncepcji witryny, projektu graficznego, stworzenie animacji flashowych, copywriting. Całość złożyła się na efekt końcowy – frapującą acz nieco niepokojącą i zaskakującą podróż przez nocne Miasto.

Strona przede wszystkim zawiera nową kolekcję przedstawioną w sposób oryginalny i nowoczesny – od innych odzieżowych serwisów produktowych odróżnia ją głównie sposób wykonania. Witryna  umożliwia wybór czterech ścieżek muzycznych – użytkownik w zależności od nastroju może wybrać tło dźwiękowe towarzyszące jego wędrówce przez nocne city – od ostrzejszych undergroundowych po łagodne klubowe czy subtelne jazzowe brzmienia. Serwis znakomicie oddaje nocny nastrój centrum wielkiego Miasta – dynamiczny, nieco tajemniczy, pozornie mroczny ale pulsujący własnym życiem.

– Serwis jest niesłychanie dynamiczny, zawiera sporo animacji i filmów. Oferta produktowa jest mocno wyeksponowana i ciekawa dla użytkowników, od razu rzuca się w oczy i pozostaje na długo w pamięci – mówi Paweł Kmiecik kierownik Departamentu Multimediów LPP S.A., właściciela marki Cropp.

Strona ukazuje wybrane modele ubrań tej marki, zaprezentowane w ich naturalnym otoczeniu – na tle ulic, budynków, architektury miasta. Wizerunki modeli na ścianach i billboardach można odczytać dwojako – z jednej strony jako elementy współczesnej estetyki płynnie wpisujące się w wizerunek miasta, z drugiej jako ikonę obecnych czasów, uosobienie wolności stylu i ekspresji własnej osobowości. Oprócz prezentacji nowej kolekcji, w serwisie – podobnie jak w poprzedniej wersji strony – można się zaopatrzyć w nowe tapety na pulpit i wysłać znajomemu e-kartkę.

www.zjednoczenie.com

Hanna Laskowskazjednoczenie.com – miejski CROPP

Podziel się!

O autorze

hania