ZłoteMyśli.pl pierwsze w Polsce wydawnictwo internetowe zajmujące się publikacją, sprzedażą i dystrybucją praktycznych ebooków działa już dwa miesiące.
„Zanim wystartowaliśmy wiele osób wątpiło w powodzenie przedsięwzięcia. Dzisiaj wiemy, że nasz trud i wysiłek nie poszedł na marne. Sprzedaliśmy dotąd kilkaset egzemplarzy ebooków, a codziennie serwis otrzymuje średnio od 4 do 5 tys. unikalnych wizyt” – stwierdził Mateusz Chłodnicki, szef przedsięwzięcia
„Myślę, że sceptyzm wynikał przede wszystkim z nowatorskich rozwiązań, które zaproponowaliśmy naszym Klientom. Po pierwsze sprzedaż ebooków, które tak na dobrą sprawę nie są jeszcze zbyt popularne w Polsce. Po drugie znakomite warunki gwarancji praw Klientów. Każdy kto kupił ebooka w naszym wydawnictwie ma 30 dni na to, aby zastanowić się czy nasza oferta jest tym czego szukał i ewentualnie poprosić o zwrot pieniędzy. Na kilkaset sprzedanych egzemplarzy z tej możliwości skorzystały jedynie trzy osoby. To potwierdza wysoką jakość wiedzy, którą oferują pozycje z katalogu Złotych Myśli” – dodaje.
15 marca br. kiedy Złote Myśli rozpoczynały swoją działalność w ofercie wydawnictwa znajdowały się jedynie trzy ebooki, dzisiaj jest ich dwanaście.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.