Ideą przewodnią plebiscytu Złoty Bankier 2009 organizowanego przez Bankier.pl oraz PayU S.A. jest wyłonienie najlepszych produktów i usług finansowych 2009 roku. Od 4 do 24 stycznia na stronie www.zlotybankier.pl Internauci będą mogli głosować na produkty i usługi, które ich zdaniem zasługują na wyróżnienie.
Kategorie konkursowe proponowane przez organizatorów w ramach plebiscytu Złoty Bankier 2009 to między innymi: najlepsze konto osobiste, najlepsze konto dla internauty, najlepsza karta kredytowa, najlepszy kredyt samochodowy i hipoteczny. Na dedykowanej stronie www.zlotybankier.pl Internauci mogą wybierać banki, których usługi i produkty są godne polecenia. W ten sposób wyłonieni zostaną zwycięzcy w poszczególnych kategoriach. Bank, który zdobędzie najwięcej wskazań w ogólnej klasyfikacji ogłoszony zostanie Złotym Bankiem 2009.
Dla użytkowników produktów finansowych kryteria, które powinien spełniać dobry bank mogą być różne. W żaden sposób nie chcemy narzucać definicji „dobrego banku” czy „dobrego produktu”. Konkretny wybór zależy od preferencji indywidualnego klienta. Dla jednych liczą się właśnie wskaźniki ekonomiczne, dla innych jakość doradztwa czy przyjazne procedury. – mówi Michał Macierzyński, analityk z Bankier.pl.
W podobny sposób organizatorzy chcą wyróżnić instytucje oferujące produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw. Osobną kategorią konkursową jest „Innowacja finansowa 2009”. Z kilkudziesięciu zgłoszonych przez banki propozycji kapituła złożona ze specjalistów i ekspertów rynku finansowego wyłoni najbardziej nowatorski produkt.
Na Internautów biorących udział w głosowaniu czeka wiele atrakcyjnych nagród m. in. pendrive’y, książki i zestawy audio. Trzy wybrane osoby, które dodatkowo zaproponują hasło reklamujące portal Bankier.pl, zostaną zaproszone na uroczystą galę wręczenia statuetek Złoty Bankier 2009, podczas której poznamy zwycięzców plebiscytu. Przedstawiciele zwycięskich banków odbiorą statuetki z rąk Joanny Kuzdak – Prezes Zarządu Bankier.pl i Marcina Jabłońskiego – Członka Zarządu PayU S.A.
Uroczystość odbędzie się 16 lutego 2010 r. w Warszawie w restauracji w Forcie Sanguszki. Organizatorzy zapewniają gorącą atmosferę karnawału, muzykę Marka Sierockiego oraz występ międzynarodowej orkiestry salsy – zespołu Calle Sol. Galę poprowadzi Piotr Bałtroczyk.
Mamy nadzieję, że sukces tegorocznej edycji konkursu zachęci Internautów do udziału w naszym plebiscycie także w kolejnych latach. Liczymy, że Złoty Bankier okaże się dla Instytucji Finansowych ważną i prestiżową nagrodą, mobilizującą je do ciągłego podwyższania standardów i wychodzenia naprzeciw potrzebom klientów. – podsumowuje Beata Grabarczyk, Dyrektor Marketingu i PR Bankier.pl.
Aby wziąć udział w plebiscycie na najlepsze usługi i produkty finansowe 2009 roku wystarczy odwiedzić stronę www.zlotybankier.pl. Głosować można w dniach 4-24 stycznia 2010 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.