TETA S.A. otrzymała złoty „Boomerang” w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Jury uznało zintegrowaną kampanię marketingową „150 wdrożenie TETA_Personel” za najlepszy projekt w kategorii usług business to business zrealizowany w 2002 roku.
„Złoty Boomerang jest cenną nagrodą dla naszego działu marketingu, który samodzielnie zaplanował i przeprowadził całą kampanię. Ten sukces jest efektem kreatywności jej twórców i doskonałego zgrania w czasie poszczególnych elementów akcji. Szczególną satysfakcję przynosi fakt, że wygraliśmy rywalizację z międzynarodowymi sieciowymi agencjami BTL, a warto podkreślić, że jurorzy bardzo wysoko ocenili poziom tegorocznej edycji konkursu.” – powiedział Robert Gołuński, Dyrektor Handlowy w TETA S.A.
Komisja konkursowa, której przewodniczył James Kelly, Dyrektor Generalny Brytyjskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, doceniła kampanię TETY przede wszystkim za jej efektywność oraz wykorzystanie efektu synergii dostępnych narzędzi marketingowych. Jury nagrodziło również strategię, atrakcyjną kreację, a także jakość materiałów BTL.
Okazją do przeprowadzenia zwycięskiej kampanii było podpisanie 150 kontraktu na wdrożenie systemu TETA_Personel. Jej osią był komunikat mówiący, że TETA posiada 1/3 rynku rozwiązań kadrowo-płacowych (zgodnie z raportem IDC, niezależnej instytucji badawczej). Podczas trwającej zaledwie trzy tygodnie akcji wykorzystano cztery wydarzenia: konkurs na stronie WWW, specjalne seminarium dla klientów, honorowy patronat i udział w X jubileuszowej konferencji Kadry oraz konferencję prasową. Rolę wspierającą pełniły mailingi i mailingi elektroniczne, kampania w Internecie, działania ATL, a także działania public relations.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.