Złoty 'Boomerang' dla TETY

TETA S.A. otrzymała złoty „Boomerang” w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Jury uznało zintegrowaną kampanię marketingową „150 wdrożenie TETA_Personel” za najlepszy projekt w kategorii usług business to business zrealizowany w 2002 roku.

„Złoty Boomerang jest cenną nagrodą dla naszego działu marketingu, który samodzielnie zaplanował i przeprowadził całą kampanię. Ten sukces jest efektem kreatywności jej twórców i doskonałego zgrania w czasie poszczególnych elementów akcji. Szczególną satysfakcję przynosi fakt, że wygraliśmy rywalizację z międzynarodowymi sieciowymi agencjami BTL, a warto podkreślić, że jurorzy bardzo wysoko ocenili poziom tegorocznej edycji konkursu.” – powiedział Robert Gołuński, Dyrektor Handlowy w TETA S.A.
Komisja konkursowa, której przewodniczył James Kelly, Dyrektor Generalny Brytyjskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, doceniła kampanię TETY przede wszystkim za jej efektywność oraz wykorzystanie efektu synergii dostępnych narzędzi marketingowych. Jury nagrodziło również strategię, atrakcyjną kreację, a także jakość materiałów BTL.

Okazją do przeprowadzenia zwycięskiej kampanii było podpisanie 150 kontraktu na wdrożenie systemu TETA_Personel. Jej osią był komunikat mówiący, że TETA posiada 1/3 rynku rozwiązań kadrowo-płacowych (zgodnie z raportem IDC, niezależnej instytucji badawczej). Podczas trwającej zaledwie trzy tygodnie akcji wykorzystano cztery wydarzenia: konkurs na stronie WWW, specjalne seminarium dla klientów, honorowy patronat i udział w X jubileuszowej konferencji Kadry oraz konferencję prasową. Rolę wspierającą pełniły mailingi i mailingi elektroniczne, kampania w Internecie, działania ATL, a także działania public relations.

http://www.teta.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top