W ostatni piątek wszedł do kin najnowszy film w reżyserii Olafa Lubaszenki pt. ,,Złoty Środek”. Jest to historia młodej dziewczyny z warszawskiej Pragi, granej przez Annę Przybylską, która po skończeniu studiów prawniczych zaczyna walkę o praską kamienicę. Do tego dochodzą miłosne zawirowania, specyficzny klimat prawobrzeżnej Warszawy i… Anna Przybylska w wersji damskiej oraz męskiej.
Obsługą promocyjną filmu w Internecie zajmuje się agencja interaktywna Kompan.pl. Przygotowano stronę prezentacyjną filmu (www.zlotysrodek.com), gdzie oprócz obejrzenia trailera i galerii zdjęć z planu zdjęciowego można ściągnąć filmowe gadżety, porozmawiać na forum i poflirtować. Kompan.pl przygotował zabawną wirtualną grę, gdzie każdy z nas może wykorzystać gadżet do wirtualnego flirtu. Taka forma zabawy może przyjąć formę reklamy wirusowej – użytkownicy poprzez zabawę promują film.
– Oprócz przygotowania strony WWW w zaawansowanej technologii FLEX zajmujemy się promocją filmu w wyszukiwarkach internetowych. Powierzono nam poprowadzenie kampanii linków sponsorowanych i kontekstowej. Kompan.pl jest agencją, której głównym celem są kampanie internetowe przynoszące konkretne efekty biznesowe oraz tworzenie zaawansowanych serwisów WWW. – To jedno z pierwszych zleceń dla firmy z przemysłu filmowego, jednak chcemy właśnie w tej branży pokazywać, że można robić dobre serwisy oparte o sekwencje video. Właśnie dlatego powstał u nas dział zajmujący się produkcją reklam video – powiedział Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu Kompan.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.