Roman Malinowski zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. Na stanowisku pozostanie do końca stycznia br.
Roman Malinowski funkcję prezesa pełnił w spółce przez 3 lata od stycznia 2006 roku. Do Fujitsu Siemens Computers przeszedł z IBM Polska, gdzie pracował jako dyrektor operacyjny; wcześniej związany był z Politechniką Łódzką, w której prowadził prace naukowo-badawcze. Przez ostatnie 3 lata przyczynił się do znacznego rozwoju Fujitsu Siemens Computers, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i umacniając pozycję firmy na polskim rynku.
Od 1 lutego 2009, na stanowisku prezesa Fujitsu Siemens Computers Romana Malinowskiego zastąpi Roman Durka, mający ponad 20-letnie doświadczenie w branży IT. Do Fujitsu Siemens Computers Durka przechodzi z Sun Microsystems, gdzie również sprawował funkcję prezesa. We wcześniejszych latach był m.in. szefem Nortel Networks, Clearwire Polska oraz Dell Polska, pracował również w polskim oddziale IBM. Roman Durka jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończył studia MBA w London School of Economics and Political Science.
Roger Semprini, Senior Vice President North Eastern Europe Fujitsu Siemens Computers powiedział: “W oparciu o udokumentowane doświadczenie w rynku produktów, rozwiązań i usług IT, uważam, że w osobie Romana Durki znaleźliśmy idealną osobę do doprowadzenia firmy w Polsce do pozycji wiodącego dostawcy infrastruktur IT, zawierających produkty, rozwiązania i usługi dla klientów i partnerów w Polsce.”
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.