Roman Malinowski zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. Na stanowisku pozostanie do końca stycznia br.
Roman Malinowski funkcję prezesa pełnił w spółce przez 3 lata od stycznia 2006 roku. Do Fujitsu Siemens Computers przeszedł z IBM Polska, gdzie pracował jako dyrektor operacyjny; wcześniej związany był z Politechniką Łódzką, w której prowadził prace naukowo-badawcze. Przez ostatnie 3 lata przyczynił się do znacznego rozwoju Fujitsu Siemens Computers, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i umacniając pozycję firmy na polskim rynku.
Od 1 lutego 2009, na stanowisku prezesa Fujitsu Siemens Computers Romana Malinowskiego zastąpi Roman Durka, mający ponad 20-letnie doświadczenie w branży IT. Do Fujitsu Siemens Computers Durka przechodzi z Sun Microsystems, gdzie również sprawował funkcję prezesa. We wcześniejszych latach był m.in. szefem Nortel Networks, Clearwire Polska oraz Dell Polska, pracował również w polskim oddziale IBM. Roman Durka jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończył studia MBA w London School of Economics and Political Science.
Roger Semprini, Senior Vice President North Eastern Europe Fujitsu Siemens Computers powiedział: “W oparciu o udokumentowane doświadczenie w rynku produktów, rozwiązań i usług IT, uważam, że w osobie Romana Durki znaleźliśmy idealną osobę do doprowadzenia firmy w Polsce do pozycji wiodącego dostawcy infrastruktur IT, zawierających produkty, rozwiązania i usługi dla klientów i partnerów w Polsce.”
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.