Maciej Ledzion objął stanowisko Project Development Directora w Ostryga e–ntertainment. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie działań firmy oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Maciej Ledzion do Ostryga e-ntertainment przeszedł z Walk Group. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Wyborowa S.A. gdzie odpowiadał za markę Ballantine’s, w J&S Sports jako Marketing Manager turnieju tenisowego J&S Cup oraz w agencji reklamowej ID Advertising, gdzie pełnił rolę Account Managera.
„Po standardowej reklamie, działaniach PR i marketingu doznań nadszedł czas na coś bardziej nienamacalnego a tym samym znacznie szerzej oddziałującego na emocje i wyobraźnię. Głęboko wierzę, że niestandardowe działania w Internecie, wkrótce podbiją ten kanał komunikacji marketingowej również w Polsce. Wystarczy spojrzeć na niezmiernie krótką historię sieci, by wysnuć tezę, że utrzymując obecne tempo rozwoju, za kilka lat Internet zdominuje telewizję, która póki co wciąż dostarcza rozrywkę większości konsumentom. Proporcja ta zmienia się jednak bardzo szybko z korzyścią dla Internetu. Dlatego też głównym zakresem działalności Ostrygi jest przede wszystkim tworzenie dedykowanych poszczególnym markom gier, product placement w tychże grach czy organizowanie przestrzeni w Second Life jako zupełnie nowe narzędzie w rękach marketerów” – mówi Ledzion.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.