Zmiany personalne w Ostrydze

Maciej Ledzion objął stanowisko Project Development Directora w Ostryga e–ntertainment. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie działań firmy oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Maciej Ledzion do Ostryga e-ntertainment przeszedł z Walk Group. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Wyborowa S.A. gdzie odpowiadał za markę Ballantine’s, w J&S Sports jako Marketing Manager turnieju tenisowego J&S Cup oraz w agencji reklamowej ID Advertising, gdzie pełnił rolę Account Managera.

„Po standardowej reklamie, działaniach PR i marketingu doznań nadszedł czas na coś bardziej nienamacalnego a tym samym znacznie szerzej oddziałującego na emocje i wyobraźnię. Głęboko wierzę, że niestandardowe działania w Internecie, wkrótce podbiją ten kanał komunikacji marketingowej również w Polsce. Wystarczy spojrzeć na niezmiernie krótką historię sieci, by wysnuć tezę, że utrzymując obecne tempo rozwoju, za kilka lat Internet zdominuje telewizję, która póki co wciąż dostarcza rozrywkę większości konsumentom. Proporcja ta zmienia się jednak bardzo szybko z korzyścią dla Internetu. Dlatego też głównym zakresem działalności Ostrygi jest przede wszystkim tworzenie dedykowanych poszczególnym markom gier, product placement w tychże grach czy organizowanie przestrzeni w Second Life jako zupełnie nowe narzędzie w rękach marketerów” – mówi Ledzion.

www.ostryga.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top