Zmiany w AHA

Grupa komunikacyjna AHA obiera nową drogę działania na rynku komunikacyjnym. Wspólna wizja, ale pełna niezależność
w działaniu. Nowy rok AHA rozpoczęła od reorganizacji i zbudowania nowej struktury.

„Naszym celem jest przełamywanie standardów w komunikacji oraz kreatywność na najwyższym poziomie” – mówi Jarosław Betlej, prezes AHA. „Nasza filozofia towarzyszy nam na co dzień, w życiu zawodowym i prywatnym. Dlatego też tak ważny jest dla nas ciągły rozwój i doskonalenie się” -dodaje Betlej.

Grupa komunikacyjna AHA to trzy niezależne agencje: agencja reklamowa AHA, Estimage Public Relations oraz Upstream Agencja Interaktywna. Łączy je wspólna wizja kreatywności na rynku komunikacyjnym „razem, ale niezależnie”. Wspólna filozofia oraz cele, ale pełna niezależność w działaniu.

Ich filozofia ułatwia klientom i agencji długofalowe porozumienia. Nie przystępują do wszystkich przetargów i nie walczą ślepo o każdy budżet. Biorą udział w rywalizacji o klientów wyznających filozofię „Challengerów rynkowych”. Oni w pełni doceniają usługi niekonwencjonalnych agencji kreatywnych. Za to otrzymują skuteczne rozwiązania na najwyższym światowym poziomie.

„Są klienci, którzy potrzebują, takich agencji jak my” – komentuje Zofia Korecka-Rejczak, Account Director grupy AHA. „Najlepszym dowodem, jest fakt, iż wciąż zdobywamy zaufanie nowych marek. Ostatnio podpisaliśmy długofalowy kontrakt reklamowy ze Złotymi Tarasami” – dodaje Rejczak.

http://www.aha.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top