Zmiany w biurze reklamy GG Network

Opublikowano: 21 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Biuro Reklamy GG Network S.A. reorganizuje swoje struktury, dążąc do większej efektywności sprzedaży i kładąc nacisk na niestandardowe kampanie.

Z dniem 19 stycznia Biuro Reklamy GG rozpoczęło proces zmian, które mają na celu stworzenie zespołów dedykowanych szczególnym klientom, a co za tym idzie zwiększenie wydajności pracy działu. Kładąc nacisk na niestandardowe kampanie, Biuro Reklamy GG tworzy także zupełnie nowy dział – Dział Akcji Specjalnych. Zespół ten będzie obsługiwać niestandardowe projekty i proponować nowatorskie, bezprecedensowe rozwiązania.

– Trudniejszy okres, jaki aktualnie dotyka całą branżę reklamową ma niewątpliwie jeden bardzo pozytywny aspekt tj. wymusza na rozsądnych graczach kładzenie większego nacisku na efektywność prowadzonych działań i aktywizowanie nowych nisz, które wcześniej, w okresie dynamicznego wzrostu, wydawały nam się mało atrakcyjne – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy GG Network S.A. –  Do puli takich działań zaliczam również zmiany, jakie wprowadziliśmy w naszym Biurze Reklamy. Liczymy na to, że wpłyną one pozytywnie na jakość współpracy z naszymi klientami.

Hanna LaskowskaZmiany w biurze reklamy GG Network

Podziel się!

O autorze

hania