Zmiany w biurze reklamy GG Network

Biuro Reklamy GG Network S.A. reorganizuje swoje struktury, dążąc do większej efektywności sprzedaży i kładąc nacisk na niestandardowe kampanie.

Z dniem 19 stycznia Biuro Reklamy GG rozpoczęło proces zmian, które mają na celu stworzenie zespołów dedykowanych szczególnym klientom, a co za tym idzie zwiększenie wydajności pracy działu. Kładąc nacisk na niestandardowe kampanie, Biuro Reklamy GG tworzy także zupełnie nowy dział – Dział Akcji Specjalnych. Zespół ten będzie obsługiwać niestandardowe projekty i proponować nowatorskie, bezprecedensowe rozwiązania.

– Trudniejszy okres, jaki aktualnie dotyka całą branżę reklamową ma niewątpliwie jeden bardzo pozytywny aspekt tj. wymusza na rozsądnych graczach kładzenie większego nacisku na efektywność prowadzonych działań i aktywizowanie nowych nisz, które wcześniej, w okresie dynamicznego wzrostu, wydawały nam się mało atrakcyjne – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy GG Network S.A. –  Do puli takich działań zaliczam również zmiany, jakie wprowadziliśmy w naszym Biurze Reklamy. Liczymy na to, że wpłyną one pozytywnie na jakość współpracy z naszymi klientami.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry