Z początkiem maja w sieci Ad-Vice miały miejsce zmiany na stanowiskach w Dziale Sprzedaży. Do zespołu Ad-Vice na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki Dyrektora Sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko New Business Director.
Do zespołu Ad-Vice z początkiem maja dołącza Jakub Wilczak. Obejmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Jakub Wilczak dotychczas związany z siecią Ad.net, jako Kierownik Działu Sprzedaży, odpowiadał za wdrażanie strategii produktowych i sprzedażowych, stały kontakt z aktualnymi Klientami firmy, realizację projektów i zarządzanie budżetami. W Ad-Vice do zakresu obowiązków Jakuba Wilczaka należy kompleksowa obsługa domów mediowych, kreatywne wsparcie dużych projektów reklamowych oraz rozwój nowych produktów Ad-Vice.
Dominik Dębski, od dwóch lat związany z siecią Ad-Vice, na nowym stanowisku wykorzysta wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży i szeroką wiedzę o firmie i jej produktach. Jako New Business Director odpowiedzialny będzie za przygotowanie zintegrowanej oferty usług e-marketingu, świadczonej przez portfelowe spółki z grupy Xevin Investments (Cube Group, Autentika, 8fish, Xevin Consulting) a także pozyskiwanie nowych Klientów.
„Jest mi niezmiernie miło powitać Jakuba w naszym zespole. Posiada on duże doświadczenie w pracy z największymi Klientami. Duża część z naszych Kontrahentów miała już okazję zetknąć się zawodowo z Kubą, który od czerwca 2006 roku przez prawie trzy lata pełnił różne funkcje w sieci Ad.net, odpowiadając m. in. za budowanie dobrych relacji z rynkiem. Wyzwania nowego stanowiska w Ad-Vice i nowe zadania postawione przed Jakubem sprawiły, że szybko przyjął propozycję i podjął decyzję o przejściu do naszej sieci “ – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.