Bardziej czytelny, nowoczesny i przyjazny użytkownikowi – taki jest nowy design serwisu eGospodarka.pl z portfolio ARBOmedia. Zmianie uległa kolorystyka i układ strony a logo serwisu zostało poddane profesjonalnej rewitalizacji.
Nowy układ serwisu został ustalony po przeprowadzeniu gruntownych analiz funkcjonalności a także ankiet wśród użytkowników portalu eGospodarka.pl.
'eGospodarka.pl to serwis dla ludzi, którzy nie mają zbyt wiele czasu na poszukiwania potrzebnych im informacji, dlatego bardzo istotna jest czytelność poszczególnych stron oraz łatwa nawigacja po całym serwisie. Udało się to nam uzyskać dzięki zastosowaniu wyrazistej a jednocześnie stonowanej kolorystyki, precyzyjnego i wyraźnego oddzielenia sekcji oraz ułatwiającego intuicyjną nawigację pogrupowania poszczególnych narzędzi. W podobny sposób przygotowane zostały podstrony serwisów składających się na cały portal eGospodarka.pl’ – mówi Beata Szkodzin, wydawca eGospodarka.pl.
Łącznie ze zmianą wyglądu serwisu, twórcy portalu zdecydowali się również na zmianę logo portalu.
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.