Od października 2007 stanowisko Dyrektora Zarządzającego Freszlab obejmie Dorota Gomółka, posiadająca ponad dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych dla prestiżowych marek.
Dotychczas pracowała m.in. w międzynarodowym koncernie Expomedia Events Group plc oraz agencji Polymus, gdzie odpowiadała za wdrażanie kompleksowych projektów, wykorzystujących narzędzia BTL, ATL i Public Relations. W swojej karierze obsługiwała m.in. takich klientów jak: Heyah, Knorr Nudle, Rexona for Teens, Samsung, Simplus, Snickers. Młodzieżowe marki są jej pasją i jak twierdzi, młody target jest dla marketera największym, a jednocześnie najbardziej pasjonującym wyzwaniem.
Z przyjściem nowego Dyrektora Zarządzającego wiążą się dynamiczne zmiany. Już od października Freszlab wprowadza nową identyfikację – świeżą kolorystykę, zmienione logo oraz stronę www. Planowany jest także rozwój agencji i zatrudnienie nowych osób, co pozwoli na poszerzenie portfolio klientów obsługiwanych przez Freszlab. Wdrażane będą także innowacyjne produkty z zakresu nowych mediów, które rozbudują ofertę agencji o kolejne niestandardowe rozwiązania.
Freszlab jest agencją reklamową, która specjalizuje się w komunikacji do młodych. Fresz target stanowią konsumenci w wieku 10-25 lat.
www.freszlab.com
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.