Z początkiem kwietnia br. w sieci reklamowej IDMnet następują zmiany personalne. Przebudowie i wzmocnieniu ulega cały dział agencyjny, którego nowym szefem zostanie Paweł Gordon. Do zespołu agencyjnego dołączy także Adam Pachla, którego zadaniem będzie obsługa domów mediowych oraz Grzegorz Majewski.
Dział agencyjny odgrywa kluczową rolę w sieci IDMnet. Jego zadaniem jest budowa jak najlepszych relacji z domami mediowymi i agencjami oraz zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi. Współpraca polega na indywidualnej opiece i maksymalnym wsparciu merytorycznym w planowaniu kampanii i doborze właściwych serwisów reklamowych. Wzmocnienie działu agencyjnego jest elementem realizowanej przez IDMnet strategii rozwoju. Sieć chce w 2007 roku zwiększyć swój udział w rynku reklamy on-line.
„Zmiany w dziale agencyjnym są spowodowane dynamicznym rozwojem rynku internetowego, chcemy być gotowi na nowe wyzwania. Jestem przekonany, że osoby, które do nas dołączają wniosą oprócz doświadczenia i wiedzy dużą dawkę dynamizmu i świeżości. Spokojnie patrzę w przyszłość i jestem pewien, że ambitne cele biznesowe jakie postawiliśmy przed sobą w tym roku zostaną zrealizowane.” – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet. „Szczególnie duże nadzieję wiążemy z osobą Pawła Gordona, którego kompetencje i wiedza w IDMnet będą dobrze wykorzystane.”
Szefem działu agencyjnego zostanie Paweł Gordon. Doświadczenie z reklamą internetową zdobywał w sieci Ad.Net a następnie w Sabela Media Polska. Ostatnio pracował w dziale sprzedaży on-line wydawnictwa IDG, gdzie zajmował się obsługą klientów agencyjnych, brokerów i domów mediowych, między innymi CR-Media, ClickAd, Mindshare, Hypermedia, Starcom Next, Universal McCann, ZenithOptimedia.
Kolejną osobą w dziale agencyjnym będzie Adam Pachla, który obejmie funkcję Account Managera. Do jego obowiązków będzie należała między innymi współpraca z domami mediowymi. Adam Pachla przez ostatnie dwa lata pracował w firmie badawczej Gemius SA.
Trzecią osobą, która dołączy od kwietnia do sieci IDMnet będzie Grzegorz Majewski. W IDMnet będzie pełnił funkcje Junior Account Managera.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.