Magazyn T3 umacnia pozycję na krajowym rynku prasy konsumenckiej. Dalszą ekspansją pokieruje nowy redaktor naczelny – Marcin Kubicki.
Marcin Kubicki zastąpi na stanowisku redaktora naczelnego Paulinę Stępień, która nadal pozostanie w wydawnictwie AVT i skupi się na rozwoju serwisów z Grupy Magazynów Internetowych. Nowy naczelny T3 jest od kilku lat związany z AVT, między innymi aktywnie współpracuje z czasopismami Gitarzysta i Audio.
Zmiana na stanowisku redaktora naczelnego daje impuls do zwiększenia udziału polskich pierwiastków w piśmie. W wydawanym na licencji brytyjskiej magazynie T3 będzie teraz więcej informacji przygotowywanych przez krajowy zespół redakcyjny. Będą to głównie opinie i testy konsumenckie sprzętu jaki można kupić w polskich sklepach.
Już w najbliższym numerze pojawi się kilka testów przygotowanych przez polską redakcję, a w kolejnych numerach ich liczba będzie sukcesywnie zwiększana. W polskiej edycji T3 pojawią się też sesje zdjęciowe będące wynikiem współpracy z polskimi fotografami. Kolejną nowością będzie wzmocnienie działu motoryzacyjnego i rozrywkowego. Pojawią się także recenzje gier, filmów i książek.
– W odmienionym T3 pozostanie wszystko to co było najlepsze, ale pojawią się też nowe, bardzo istotne pozycje. Przede wszystkim chcemy się skupić na polskim rynku i polskim konsumencie. Chcemy być dla naszych czytelników przewodnikiem po rynkowych nowościach, co wiąże się też z tym, że będziemy bardziej krytyczni w stosunku do tego co oferują nam konsumentom producenci. – mówi Marcin Kubicki, nowy redaktor naczelny T3.
Magazyn T3 obecny jest w 23 krajach i jest światowym liderem w segmencie magazynów lifestylowych i shoppingowych skoncentrowanych na nowych technologiach. W Polsce wydawany jest przez Wydawnictwo AVT-Korporacja od października ubiegłego roku.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!